Reconeixement de crèdits per activitats de cooperació en la docència de pràctiques

25/01/2017

La realització d’activitats de cooperació en el suport a les pràctiques de laboratori amb dret a reconeixement de crèdits va adreçada als estudiants dels diferents graus que ofereix la Facultat de Biociències que hagin superat els 60 crèdits del primer curs, i que hagin matriculat, com a mínim, 2/3 dels crèdits corresponents al seu tercer curs del grau. Per aquesta col·laboració, l’alumne rebrà un reconeixement de 2 crèdits ECTS, els quals seran incorporats al seu expedient en el quart curs.

Per a més informació consulteu la Normativa del reconeixement de crèdits amb la Cooperació en Docència Pràctica

Si hi esteu interessats, consulteu les Ofertes i ompliu la Sol·licitud