Periodistes d’esports de TV3 reflexionen sobre la formació en informació esportiva

Vocació i formació en periodisme esportiu: Periodistes esportius a TV3

Dins de la celebració del 50è aniversari de la UAB i per commemorar també els 25 anys de docència en periodisme esportiu a la Universitat, la Facultat de Ciències de la Comunicació va organitzar el 17 d'abril una classe magistral amb el director d’Esports de la CCMA, Christian García i els periodistes Bernat Soler i María Fdez Vidal.

10/04/2018

El 17 d'abril, la Facultat de Ciències de la Comunicació va organitzar la classe magistral "Vocació i formació en periodisme esportiu: Periodistes esportius a TV3", que comptà amb la participació de Christian García, director d'esports de la Corporació Catalana de Mitjans Audovisuals, i de Bernat Soler, cap d’esports de TV3 i Maria Fdez Vidal, conductora d’esports del TN Vespre. Hi van intervenir també la vicerectora de Comunicació i de Promoció de la UAB, Virginia Luzón, la degana de la Facultat de Ciències de la Comunicació, Maria José Recoder i el professor de l’assignatura "Periodisme esportiu", Josep Maria Blanco.

A la sessió, s'abordà el paper de la formació en periodisme esportiu i es realitzà una exposició dels testimonis personals dels participants complementada amb un debat posterior moderat per Christian García i un torn final de preguntes dels assistents. Aquest acte es va emmarcar en el cicle d'activitats organitzat amb motiu del cinquantè aniversari de la UAB i serví també per celebrar els 25 anys de docència ininterrompuda d'assignatures de llicenciatura i de grau sobre formació periodística esportiva a la Facultat.