Per primer cop se celebra a la Facultat un acte de Graduació dels Màsters

Graduació Màsters

El passat dimecres 4 de juliol es va celebrar la graduació de l'alumnat dels programes de màster de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia a la Sala d'Actes del centre.

30/07/2018

Rere l'obertura de l'acte i la benvinguda per part de la Dra. Pilar Carrasquer, coordinadora dels programes de màster, la degana, Dra. Laura Feliu, va dedicar unes paraules al públic assistent.

Abans de fer l'entrega dels diplomes, els i les coordinadors/res i la representació acadèmica de cada programa, juntament amb l'alumnat representant de cada estudi, van dedicar unes paraules als seus companys i al públic assistent:

- La Dra. Eva Anduiza i l'alumnat Naman Rawat i Adriana Jane López pel màster en Ciència Política/Political Science.
- La Dra. Raquel Gallego i l'alumnat Inés Reineke i Mireia López pel màster enGestió Pública.
- El Dr. Xavier Bonal i l'alumna Laura Mentini pel màster GLOBED
- El Dr. Antonio Martín i l'alumnat Andrea Jover i Roger Carbó pel màster en Política Social, Treball i Benestar.
- El Dr. Oriol Costa i l'alumnat Gerard Galofré i Laura Moreno pel màster en Relacions Internacionals, Seguretat i Desenvolupament.

L'acte va comptar també amb lectures addicionals per part de les alumnes Sol Ruiz i Marianita Pijal, així com amb dues intervencions musicals del Consort de violes de l'Escola Municipal de Música de Can Ponsic (Barcelona).

Finalment es va fer entrega dels diplomes i en tancar l'acte es va convidar a públic assistent a un refrigeri a l'exterior de la Facultat.