Oberta la primera convocatòria d’ajuts per a l’organització d’activitats

Entrada Facultat

El Degà, Joan Carbonell, ha resolt aprovar en data 8 de juny de 2018 la primera convocatòria de l’any per a la concessió d’ajuts per a l’organització d’activitats en el marc de la Facultat de Filosofia i Lletres que se celebrin durant el segon semestre de l'any, entre l’1 de juliol i el 31 de desembre de 2018. Les sol·licituds d’ajut s’han d’enviar a l’adreça electrònica dg.lletres@uab.cat de l'11 de juny al 28 de juny de 2018, ambdós inclosos (assumpte: Sol·licitud d’ajut). Resolució i BasesImprès de sol·licitud

08/06/2018

Les sol·licituds s’han d’enviar a l’adreça electrònica dg.lletres@uab.cat entre l'11 i el 28 de juny a les 14:00 h (Assumpte: Sol·licitud d’ajut). S'adjunten a aquest correu l'imprès de sol·licitud i la resolució i bases de la convocatòria. Ambdós documents es poden descarregar també de la plana web de la Facultat. Per a la resolució dels ajuts s’aplicaran els requisits i criteris de priorització establerts a les bases.

Es desestimarà sense excepcions qualsevol sol·licitud que no compleixi algun dels requisits de l’annex 1 de la resolució (Bases reguladores, apartats 4.1 i 4.2).

El termini per resoldre i notificar la resolució és de quinze dies comptadors a partir de la data de tancament de la convocatòria. El Deganat comunicarà mitjançant correu electrònic al signant de la sol·licitud la seva resolució, que serà inapel·lable.