Oberta la segona convocatòria d’ajuts per a l’organització d’activitats

El Degà ha resolt aprovar en data 23 de novembre de 2017 la segona convocatòria de l’any per a la concessió d’ajuts per a l’organització d’activitats en el marc de la Facultat de Filosofia i Lletres durant el període comprès entre l’1 de gener i el 31 de juliol de 2018. Les sol·licituds d’ajut s’han d’enviar al’adreça electrònica dg.lletres@uab.cat de l’24  de novembre al 12 de desembre de 2017, ambdós inclosos (assumpte: Sol·licitud d’ajut). Resolució i BasesImprès de sol·licitud.

23/11/2017

Per a la resolució dels ajuts s’aplicaran els requisits i criteris de priorització establerts a la Resolució i Bases.  L’imprès de sol·licitud es pot descarregar aquí

Es desestimarà sense excepcions qualsevol sol·licitud que no compleixi algun dels requisits de l’annex 1 de la resolució (Bases reguladores, apartats 4.1 i 4.2).

El termini per resoldre i notificar la resolució és de quinze dies comptadors a partir de la data de tancament de la convocatòria. El Deganat comunicarà mitjançant correu electrònic al signant de la sol·licitud la seva resolució, que serà inapel·lable.