Noves docències en el Màster en Dret Animal i Societat

Aquesta setmana, el Màster en  Dret Animal i Societat contempla noves docències dins del seu programa.

09/04/2018

11 i 12 d’abril

El pròxim 11 i 12 d’abril, el doctor Jean-Pierre Marguénaud impartirà docència als alumnes. Marguénaud és professor de Dret Animal a la Université de Limoges de França i ha publicat nombrosos articles vinculats amb la matèria.

17, 18 i 19 d’abril

Els propers 17, 18 i 19 d’abril, el doctor Steven Wise visitarà la Facultat per parlar de la seva experiència amb els assistents a les sessions. Wise és el fundador i president de la NhRP (NonHuman Rights Project).

La NhRP és una organització que treballa als EUA per defensar els drets d’aquelles espècies no humanes.

24, 25 i 26 d’abril

El doctor Robert Hall impartirà docència els dies 24, 25 i 26 d’abril. Hall és professor de la Facultat de Filosofia de la Universidad de Querétaro de Mèxic on dóna classes d’ètica aplicada.

Totes les sessions tindran lloc a l’Aula 1 de la Facultat de Dret a les 15.30 h.