Nou web del Servei de Biblioteques

inscripcio curs propedeutic

Les biblioteques hem acabat el curs estrenant una imatge renovada del nostre web. El nou disseny s'adequa a l'estètica del web de la UAB, és adaptatiu -pensant en la consulta des de dispositius mòbils- i facilita la localització de la informació.

25/07/2017

Entre les novetats del nou web volem esmentar l'aplicatiu per trobar espais d'estudi i de treball, una presència més destacada dels fons patrimonials (col·leccions especials i fons personals) i la creació d'unes guies temàtiques que proporcionen recursos d'informació sobre una àrea del coneixement. Per exemple, la guia temàtica de comunicació.

El nou web està disponible en català. Properament es publicaran les versions en castellà i anglès.