Nou número del butlletí de la Facultat

but

Ja està disponible al web el nou butlletí de la Facultat que resumeix els fets més destacats del curs 2016-2017.

24/07/2017

S’ha publicat ja el nou butlletí de la nostra Facultat que resumeix aquells fets més destacats del curs 2016 – 2017.

Entre les notícies més destacades podem trobar una entrevista a Maria Martínez, estudiant del Grau de Comptabilitat i Finances i amb el millor expedient acadèmic, i el balanç de l'acte alumni o de la Jobs Week.

Si voleu consultar el butlletí, consulteu el següent enllaç.