Nou conveni de col·laboració entre la UAB i la SCAF

09/04/2018

El pròxim 13 d’abril, la Universitat Autònoma de Barcelona signarà un acord de col·laboració amb la Societat Catalana d’Advocats de Família.

El present conveni de col·laboració té per objecte emmarcar i coordinar l’actuació de la Societat Catalana d’Advocats de Família i de la UAB en els aspectes acadèmics, professionals i d’investigació.

Aquest conveni pretén servir de marc per coordinar les dues entitats en els aspectes acadèmics, professionals i d’investigació. Així com també facilitar l’organització de jornades i cursos sobre dret de família.

La signatura de l’acord, que beneficiarà a les dues entitats a aprofitar al màxim els seus potencials, comptarà amb la presència de la Rectora, Margarita Arboix, i de la Presidenta de la SCAF, la Mª Mercè Mira Cortadellas.