Matrícula dels estudiants en primera preferència

Del 13 al 18 de juliol es matricularan els estudiants assignats en primera preferència. Si ets estudiant i encara no has recollit els impresos, pots adreçar-te al mostrador de l’entrada de la Facultat (SLIPI). Cal que formalitzeu la matrícula el dia i hora assignats.

11/07/2017

Un cop tinguis la documentació de la matrícula, prepara la documentació i omple l’imprès de matrícula. Vine a la Facultat el dia i hora assignats i formalitza la matrícula. Podràs també tramitar el teu carnet de l’estudiant, comprovar la teva matrícula i l’horari (www.sia.uab.cat) i contestar una enquesta de satisfacció (www.sia.uab.cat).

Trobaràs aquí la informació de la Xerrada sobre el procés de matrícula que s’ha fet a la Jornada d’Acollida del 12 de juliol.

Si ets estudiant d’Estudis Anglesos, Estudis Francesos o Història, consulta la informació sobre els cursos propedèutics.

Els dies 7 i 8 de setembre tindran lloc les sessions d'acollida dirigides als estudiants de primer curs de la Facultat. Les activitats començaran el dia 7 amb l'acollida del degà, Dr. Joan Carbonell, i la conferència inaugural de la Dra. Sara Martín. El dia 9 de setembre els estudiants es reuniran amb el coordinador de la seva titulació, qui els donarà informació específica sobre els estudis que han triat. Programa de les sessions d’acollida.

Més informació: Curs propedèutic de francès
Curs propedèutic d'història
Curs propedèutic d'anglès
Full de matrícula del curs propedèutic d'anglès