Maite Soler, Maravillas Rojo i Guillem Perdrix debaten sobre economia social

Les possibilitats que obren l'economia social i el treball cooperatiu seran debatudes per membres del Col·legi d'Economistes, de la Federació de Cooperatives i d'Abacus en un debat que moderarà el director del Diari del Treball el 19 de desembre, a Barcelona.

18/12/2017

El 19 de desembre, l'Associació d'Amics de la UAB organitza el debat "Economia social i treball cooperatiu", en què participaran Maite Soler, membre del Grup de Treball d'Economia Social del Col·legi d'Economistes de Catalunya; Maravillas Rojo, directora d'Abacus; i Guillem Perdrix, director de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya. Tindrà lloc a les 19 h, a l'Ateneu Barcelonès (C. Canuda, 6. Barcelona), i el moderarà Tomeu Ferrer, director del Diari del Treball.

Segons planteja l'Associació, "la crisi econòmica i les seves conseqüències han tornat a posar sobre la taula les limitacions del sistema capitalista i la necessitat de posar sobre la taula alternatives econòmiques més socials com són les cooperatives. Algunes propostes de l'economia social fa molts anys que estan sobre la taula, però continuen configurant una de les sortides més prometedores a la situació actual".

Més informació: Associació d'Amics de la UAB