Les Aules Moodle substitueixen el Campus Virtual clàssic

Després d'un període de convivència de dos anys, a partir del proper mes de setembre l'entorn virtual Aules Moodle substituirà el Campus Virtual clàssic. A la plataforma del Campus Virtual trobareu tota la informació sobre com obrir i gestionar Aules Moodle.

14/06/2017

El Centre d’Assistència i Suport (CAS) de la UAB ha posat a disposició del professorat eines que facilitin la migració cap a les aules Moodle. Us encoratgem a consultar-les i a preparar l’adaptació dels vostres materials docents per al curs 2017-2018 a través de:

1. La consulta del Manual de l’usuari de l’entorn d’Aules Moodle i dels Primers passos en Moodle.
  2. La participació en un curs d’autoformació de Moodle (amb certificació de la formació realitzada).
  3. La creació d’una aula Moodle de prova.
Pareu esment que des del Vicerectorat de Programació Acadèmica i de Qualitat s’informa al professorat que, amb l’objectiu de facilitar que l’alumnat pugui disposar de forma àgil del material docent que fins ara es dipositava al servei de reprografia, el professorat el podrà publicar al Campus Virtual de la UAB a partir del curs vinent, 2017-2018.

En cas que aquest material contingui obra subjecta a drets d’autor, cal respectar els termes del contracte de la Llicència d’ús de continguts al Campus Virtual.