Laberintos 3

Laberintos

Jornada en col·laboració amb l'editorial Difusión.

18/05/2018

UAB Idiomes Barcelona organitza, en col·laboració amb l'editorial Difusión, la tercera edició de Laberintos, jornada d'ensenyament i aprenentatge de llengües, que tindrà lloc el proper 15 de juny de 9 a 14.30 h a Casa Convalescència de l'Hospital de Sant Pau, seu d'UAB Idiomes Barcelona.

Aquesta edició girarà entorn de quatre laberints diferents: el de la competència crítica del nostre alumnat, el de les varietats de llengua a l'aula, el de la unificació de criteris en l'avaluació de l'expressió oral i el dels reptes que planteja l'alumnat sinoparlant a les nostres aules.

Com a ponents, contem amb la guia de la Josefina Simkievich, formadora i autora del manual e C1 de l'editorial Difusión, i amb l'Olivia Espejel, la María Bueno, la Laura Navarro i el Xavier Roch, professors d'UAB Idiomes Barcelona.

Podeu consultar el programa i el procediment d'inscripció.

Serà, como sempre, una ocasió immillorable per aprendre i compartir experiències docents.

¡Us hi esperem!