La UAB s'adhereix al Pacte Nacional pel Referčndum

El Consell de Govern de la UAB ha aprovat, a instància d’un membre d’aquest Consell, l’adhesió de la Universitat Autònoma de Barcelona al Pacte Nacional pel Referèndum.

27/09/2017

El Pacte Nacional pel Referèndum és una campanya d'adhesions per recollir el suport d'institucions, entitats, electes i particulars, de dins i de fora de Catalunya, per a la celebració d'un referèndum sobre el futur polític de Catalunya.

A proposta del Parlament de Catalunya, i amb l’impuls del Govern de Catalunya, el dia 23 de desembre de 2016 es constituí el Pacte Nacional pel Referèndum, que aplega milers d’entitats socials, culturals i polítiques, amb el propòsit d’impulsar un pacte entre els governs de l’Estat i de la Generalitat que permeti la celebració d’un Referèndum eficaç i vinculant, perquè la ciutadania catalana pugui votar sobre el seu futur polític com a nació.

Podeu consultar el Manifest d’adhesió al Pacte Nacional pel Referèndum.