La Fundació Josep Irla convoca el Premi d’Assaig Irla 2018

Premis Irla Assaig 2018

Els assajos hauran de versar entorn la realitat política, econòmica, social i cultural dels Països Catalans i els seus reptes de futur.

22/12/2017

La Fundació Josep Irla publica les bases del Premi d’Assaig Irla 2018, dotat amb 6.000 euros en concepte de drets d’autor i la publicació de l’obra guanyadora a la col·lecció El Fil d’Ariadna, d’Angle Editorial. El termini de presentació finalitza el 5 d’abril de 2018 a les 14:00h.

Les obres que es presentin al Premi hauran de tenir una temàtica entorn la realitat política, econòmica, social i cultural dels Països Catalans i els seus reptes de futur. Es valoraran especialment les obres que combinin l’exposició teòrica, la seva aplicació pràctica i la seva exemplificació a través de comparatives amb altres realitats. A més, aquestes obres hauran de ser inèdites i hauran de ser escrites en català.

Si voleu saber-ne més, aquí podeu consultar les bases del Premi.