La Facultat de Psicologia acull l’acte de final de curs del Projecte Shere Rom

shere rom

El projecte Shere Rom, del Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL), consisteix en la participació d’estudiants universitaris en programes d’aprenentatge-servei  orientats a la inclusió educativa de nois i noies de 3 a 14 anys pertanyents a comunitats culturals minoritàries.

04/06/2018

El passat divendres 1 de juny la Facultat de Psicologia va acollir la celebració del final de curs del Projecte Shere Rom, en el qual estudiants de l’institut-escola El Til•ler, del barri barceloní del Bon Pastor, van presentar els treballs que han dut a terme aquest semestre, centrats en les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), juntament amb els alumnes de la Facultat de Psicologia de la UAB.

Durant el curs, els nens i nenes de cinquè, sisè i primer de la ESO de El Til•ler han participat en diferents projectes amb estudiants de la UAB. Molts estudiants de psicologia han decidit realitzar les pràctiques d’algunes de les seves assignatures a l’escola-institut per aprendre en un context real mentre ajuden i acompanyen als alumnes. Els projectes giren entorn a la realització d'alguns productes audiovisuals:  alguns han fet pel•lícules, d’altres reportatges i els de 1r d'ESO han fet un projecte de radio. La sortida a la UAB serveix per mostrar el resultat de la seva feina i per a compartir el que han estat fent durant aquest semestre.

La jornada de visita a la UAB ha consistit en la visita dels alumnes a diferents facultats (psicologia, veterinària, traducció, informàtica i prehistòria) per a conèixer, mitjançant un joc, què s’hi estudia. Després, a les 12h, els alumnes de cinquè i sisè han estat rebuts per la degana de la Facultat de Psicologia, Margarita Martí, i han projectat les seves pel•lícules i reportatges . Els de 1r de ESO, per la seva banda, han visitat la Facultat de Comunicació, on han pogut veure com funciona el plató de radio i de televisió. Per acabar, s’ha fet un dinar per acomiadar-se els uns dels altres.