La celebració del Dia Mundial de la Veu a la UAB va ser tot un èxit

dia mundial veu

20/04/2018

El World Voice Day, el Dia Mundial de la Veu, va ser el protagonista del passat dimecres al campus de la UAB. Els actes, organitzats pel grup d’estudiants Logopèdia Activa, en col•laboració amb la Facultat de Psicologia i la de Filosofia i Lletres, van comptar amb un gran èxit d’assistència.

La jornada començava a les 12h, a l’Aula 2 de la Facultat d’Educació, amb la master class sobre ús de la veu impartida per Nina, la famosa cantant i logopeda,  coneguda, entre d’altres, per ser la directora de la primera edició del reality Operación Triunfo. Amb 110 estudiants inscrits, l’aforament complet i estudiants de tots els cursos del Grau en Logopèdia, Nina va explicar les potencialitats de la veu a un auditori àvid de coneixement.

Més tard, a les 14h, davant el bar de la facultat de Lletres, la segona activitat del Dia Mundial de la Veu també va ser concorreguda. El micro obert va gaudir d’una bona acollida, fins i tot per part d’alumnes d’altres facultats i estudiants d’Erasmus.