La cafeteria de la Biblioteca de Ciències Socials obrirà els últims caps de setmana i festius del curs

Cafeteria de Ciències Socials

La mesura s'adopta per oferir un servei a l'alumnat que acudeix a la Biblioteca de Ciències socials durant els caps de setmana que es troben entre les dates del període d'exàmens del segon semestre.

11/05/2018

La cafeteria de la Biblioteca de Ciències Socials obrirà els propers caps de setmana (els dies 19, 20, 26 i 27 de maig i els dies 2, 3, 9 i 10 de juny), així com el dilluns 21 de maig (festiu). El bar donarà servei a tota la comunitat universitària des de les 9.30 h fins a les 17.30 h. La decisió respon a l'alta concurrència de la Biblioteca en el període d'exàmens finals i és una iniciativa que es va posar en funcionament l'any 2017 i que es repeteix aquest any, ja que la prova pilot va ser un èxit.

Normalment, el bar només obre els dies feiners, de les 8 fins a les 19,30 hores. L'ampliació dels horaris ve donada després de valorar dades reals i previsions d'alta concurrència amb la direcció de la Biblioteca. La decisió ha estat consensuada amb el concessionari de restauració Clece, que és qui gestiona la cafeteria de Ciències Socials.

La cafeteria està situada al centre del campus de Bellaterra, al costat de la Facultat de Dret, i ofereix cafè i totes les begudes pròpies d’un bar, a més d'entrepans, calents o freds, i amanides.