L'Escola celebrarà l'acte de graduació dels titulats de Grau, Màsters i Postgraus 2017-2018

Graduació Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera 2018

La celebració de l'acte de graduació d'aquesta promoció d'estudiants de Graus, Màsters i Postgraus de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera està prevista pel dijous 21 de juny de 2018, a les 19 hores, a la Sala Arnau de Vilanova, de l'Hotel Exe Campus UAB.

17/05/2018

L'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB ha organitzant un acte de graduació i lliurament de diplomes per als diferents estudiants que enguany es graduen.

L'acte tindrà lloc el pròxim dijous 21 de juny, a les 19 hores a la Sala Arnau Vilanova, de l'Hotel Exe Campus UAB.

L'acte consistirà en una celebració de la graduació dels alumnes de la promoció 2017-2018 dels Graus de Turisme i de Direcció Hotelera.

A més, també serà un esdeveniment dedicat als estudiants de titulacions superiors de la promoció 2017-2018 del Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments, el Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres, el Màster en Turisme i Humanitats i el Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura.

Un cop finalitzat l'acte se servirà un refrigeri a tots els convidats.