L’Escola organitza 6 sessions informatives sobre el Màster en Arxivística i Gestió de Documents

Les persones interessades en conèixer de prop el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents, ja poden inscriure’s a les diferents sessions informatives que es faran a l’Escola i a Casa Convalescència (Barcelona).

10/04/2018

L’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents ha organitzat fins a 6 sessions informatives per aportar informació i assessorar personalment a aquelles persones interessades en l’edició del Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents pel curs 2018-2019.

Les persones interessades ja poden inscriure’s a una de les sessions, que tindran lloc a les instal·lacions de l’Escola –a l'Edifici Blanc del Campus UAB-, o a Casa Convalescència, edifici part del recinte de l’Hospital de Sant Pau de Barcelona.

Les sessions informatives, que tenen places limitades, tindran lloc durant les dates següents:

A l’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents (Campus UAB)

·         Dimecres 25 d’abril, a les 18 hores: Inscripció.
·         Dijous 24 de maig, a les 18 hores: Inscripció.
·         Dimarts 19 de juny, a les 12 hores: Inscripció.
·         Dimecres 11 de juliol, a les 18 hores: Inscripció.

A Casa Convalescència (Barcelona)

·         Dimarts 5 de juny, a les 18 hores: Inscripció.
·         Dijous 6 de setembre, a les 18 hores: Inscripció.

Cal recordar que, a més, l’Escola ofereix a tot aquell qui ho desitgi, la opció de demanar una visita personalitzada per rebre informació i resoldre dubtes amb els coordinadors dels diferents programes formatius.

Sobre el Màster

El Màster en Arxivística i Gestió de Documents proporciona una formació integrada en el camp de l'arxivística i la gestió de documents que capacita els estudiants per al desenvolupament del seu treball en organitzacions públiques i privades, tant amb documents de caràcter històric com administratius i en qualsevol tipus de suport.

L’Escola té convenis de col·laboració amb més de 50 institucions i empreses, possibilitant així la realització de pràctiques remunerades des del primer curs. Un programa formatiu que ofereix un percentatge d'inserció professional dels graduats supera el 95%.