JW Marriott Venice: consells professionals i oportunitat de pràctiques internacionals

Visita JW Marriott Venice a l'Escola
Enrique Tasende, General Manager del JW Marriott Resort & Spa, i Carlos Arpal,  Director of Rooms Operations  de l'establiment, i alumnes de l'Escola, han explicat als estudiants de 3r i 4t curs la cultura empresarial de la cadena hotelera, així com oportunitats de pràctiques internacionals.

29/11/2017

Enrique Tasende, General Manager del JW Marriott Resort & Spa, i Carlos Arpal, diplomat en Direcció Hotelera a l’Escola l’any 2006, i ara Director of Rooms Operations de l’establiment, han explicat a uns 30 estudiants de 3r i 4r curs la cultura empresarial de Marriott.

La sessió, que ha tingut lloc aquest dimecres 29 de novembre, ha començat amb un vídeo introductori de la història de la cadena hotelera, coneguda com "la més gran del món". Concretament, són managers de milers d'hotels repartits ens més de 110 països i sota més de 30 marques.

La filosofia de Marriott, segons Tasende i Arpal, està molt enfocada a les persones, i en un personal capaç de créixer i desenvolupar la seva carrera professional. Els dos representants han focalitzat la seva presentació a donar consells als estudiants per encarar la seva trajectòria, traduïts en "12 Leadership Principles for Success".

Entre aquests manaments, hi ha la voluntat de cuidar els empleats "perquè si aquests tracten bé als seus clients, aquests tornaran". A més, el General Manager i el Director of Rooms Operations del JW Marriott, han compartit amb els estudiants els seus inicis i els hi han diversos consells professionals com, per exemple, reforçar la passió i el sacrifici dins el sector, ser ambiciós, saber veure la "oportunitat" per millorar, i ser conscient de les pròpies fortaleses.

Tasende i Arpal han recomanat als joves a marxar a emprendre la seva carrera en un ambient internacional i aprendre nous idiomes. Un bon lloc, han assenyalat, és al JW Marriott Venice perquè "suposa un salt qualitatiu" a nivell de currículum, per ser un hotel-resort en una illa privada, que disposa del Spa més gran d'Itàlia i un restaurant, el Dopo Laboro, d'una estrella Michelin.

L'objectiu d'aquestes presentacions, organitzades per l'Àrea de Pràctiques Internacionals, és que els estudiants puguin resoldre dubtes i demandes alhora d'escollir estades de pràctiques internacionals.