Jornada informativa sobre Mencions, TFG i Pràctiques Externes

porta facultat

El dia 15 de juny, a les 09.00 hores tindrà lloc la sessió informativa sobre les Mencions, el Treball de Fi de Grau i les Pràctiques Externes. Pels alumnes de Psicologia serà a l'Aula Magna (P-15). L'acte està adreçat als estudiants de 3r curs de Psicologia.

11/06/2018

La sessió estarà dividida en dues parts:

De 09.00h a 11.00h hores tindrà lloc la sessió informativa sobre Mencions, els Treballs de fi de grau i altres temes administratius. A partir de les 11.00h es realitzaran les diferents sessions sobre les Pràctiques Externes.

Per saber-ne més consulteu el programa de la jornada i el power de la jornada