Jornada del 25č aniversari de les CCAA a la UAB

a

Des de la Facultat de Ciències us comuniquem que el proper 18 de Maig de 2018 tindrà lloc la jornada del 25è aniversari de les CCAA a la Universitat Autònoma de Barcelona, el proper 18 de Maig de 2018.

11/05/2018

Els estudis de Ciències Ambientals a la Universitat Autònoma de Barcelona, com a primera universitat de l'estat espanyol on aquesta titulació es va implantar, compleixen 25 anys. I ho celebrem amb la mirada posada en el futur, proposant una Jornada per a reflexionar sobre els reptes i els dilemes que les universitats, els graduats i els professionals hauran d'afrontar en els propers anys per consolidar i estendre l'impacte d'aquest àmbit de coneixement a la societat.

El 18 DE MAIG esteu convidats a participar-hi! Per molts anys de Ciències Ambientals!

SALA D'ACTES. FACULTAT DE CIÈNCIES
9:15 Recepció i benvinguda

9:30 Sessió 1: "El paper de l'Educació Superior pel Desenvolupament Global Sostenible“
•Teresa Ribera (Directora del Institute for Sustainable Development and International Relations)

10:30 Pausa-cafè. Presentació de l'exposició 'Premi Catalunya Ecodisseny 2017‘ 11:00 Sessió 2: "Els estudis de Ciències Ambientals en perspectiva: experiències docents" 1a part.

Ponencies:
• Anna Menció (UdG), Rocío López (UZ), Antonio Sastre (UAH), Mireia Esparza i Teresa Sauras (UB) 2a part. Debat entre tots els assistents

14:00 Dinar a l'edifici de l'Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA)

15:15 Sessió 3: "Taula-rodona: el futur professional dels graduats en Ciències Ambientals“

16:45 Cloenda i comiat

Més informació Jornada del 25è aniversari de les CCAA a la UAB