Joan Cals, Jordi Maluquer i Josep Lluís Raymond han estat nomenats nous professors emèrits de la Facultat d’Economia i Empresa

El Consell de Govern, en sessió de 12 de juliol, ha aprovat el nomenament dels tres catedràtics.

18/07/2017

El Consell de Govern, en sessió de 12 de juliol, ha aprovat el nomenament dels següents catedràtics com a professors emèrits:

Joan Cals Güell: Catedràtic del Departament d'Economia Aplicada, que va dirigir durant sis anys i mig. La seva activitat investigadora es projecta en àmbits com l'economia dels serveis, el govern corporatiu, el sector bancari, l'economia territorial i la governança econòmica de la Unió Europea.

Jordi Maluquer de Motes: Catedràtic i exdirector del Departament d'Economia i Història Econòmica (1980 – 1986) i promotor i primer director del Programa de Postgrau d’Història Econòmica. Relacionat amb la recerca, ha tractat temes d’història econòmica i social relatius a Catalunya i a les Antilles.

Josep Lluís Raymond Bara: Catedràtic del Departament d'Economia i Història Econòmica des de 1981. La seva investigació es centra en l’econometria aplicada, el capital humà, el rendiment de l’educació i l’economia del transport.