Inscripció oberta al curs ‘Iniciació a l’Ensenyament de Llengües Estrangeres’

El curs d’especialització bàsica en didàctica de llengües estrangeres equival a 10 crèdits ECTS.

05/04/2018

Ja són obertes les inscripcions al curs ‘Iniciació a l’Ensenyament de Llengües Estrangeres’, organitzat conjuntament per la FTI i les facultats d’Educació i Filosofia i Lletres.
Aquest curs d’especialització bàsica va dirigit a persones interessades en l’ensenyament de llengües que, comptant amb una formació universitària, volen iniciar-se en el desenvolupament de les seves competències docents.
Per a més informació, consulteu el web del curs.