Inici de Curs

El dia 12 de setembre la Facultat ha reprès la seva activitat docent. En aquesta plana web podeu consultar els Horaris, Aularis i Guies Docents de les titulacions de Grau i de Màster. Trobareu també enllaços amb informació sobre els Serveis de la Facultat: Suport Logístic i Punt d’Informació, Biblioteca d’Humanitats, Gestió Acadèmica.

14/09/2017

El dia 12 de setembre la Facultat ha reprès la seva activitat docent. En aquesta plana web podeu consultar els Horaris, Aularis i Guies Docents de les titulacions de Grau i de Màster. Trobareu també enllaços amb informació sobre els Serveis de la FacultatSuport Logístic i Punt d’InformacióBiblioteca d’HumanitatsGestió Acadèmica.

Els dies 7 i 8 de setembre es van celebrar les Jornades d’Acollida dels estudiants de primer curs i les trobades amb elscoordinadors/res de grau. En el marc d’aquestes Jornades, la professora Sara Martín Alegre, del Departament de Filologia Anglesa i Germanística, va impartir la conferència “Obrint les Humanitats: les ficcions populars i el que els estudiants ens podeu ensenyar”, el text de la qual podeu consultar en línea al Dipòsit Digital de Documents de la UAB.

El dia 18 d’octubre se celebrarà l’acte d’inauguració del 50è curs de la Facultat de Filosofia i Lletres amb la conferència inaugural de José Sanchis Sinisterra, “El texto insumiso: tareas para un teatro del siglo XXI”.