Estudiants del Curs de Pilots de Drons, convidats al Dia de la Policía Local de Mataró

Drons Mataró

Els estudiants i docents de la segona edició del Curs de Pilots i Operadors de Drons en Seguretat i Emergències van assistir, el passat 10 de maig, al Dia de la Policia Local de Mataró, on van informar sobre els estudis que imparteix l’EPSI juntament amb una exhibició de drons.

16/05/2018

L'Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB ofereix des de principis d’any el Curs de Pilot  i Operadors de Drons en Seguretat i Emergències, una formació especialitzada pionera entre els centres universitaris catalans i una de les primeres en l'àmbit estatal.

El passat dijous 10 de maig, els estudiants del curs van assistir al TecnoCampus, a l’acte del Dia de la Policia Local de Mataró, que dona lloc al lliurament de medalles al mèrit professional i reconeixements públics a aquelles persones que hagin destacat per la seva actuació i/o col·laboració en l’àmbit de la seguretat pública, o bé pels anys de servei desenvolupats al cos.

Aquest any el programa va incloure la xerrada “Els drons i la seva funcionalitat en matèria de seguretat”, juntament amb una exhibició de funcionament i maniobrabilitat dels drons, a càrrec de David Garcia, director de l’Escola de pilots de drons ÁreaDron i formador del Curs de Pilots i Operadors de Drons en Seguretat i Emergències, impartit a l’Escola.

Aquest curs permet als estudiants adquirir la Certificació de Pilot i Operador de Drons per part de l'Agencia Estatal de Seguridad Aérea (AESA), actualment és l’única entitat acreditativa estatal, a més de proporcionar coneixements d'especialització per als professionals de la Seguretat Pública i Privada, i al personal de les Emergències.