Espanya i Xina 1937-2017. 80 aniversari de l'internacionalisme antifeixista

Cartell seminari

Amb aquest seminari, que tindrà lloc el proper 7 de juliol, es preté posar de manifest la interconnexió sino-espanyola en la causa antifeixista del període 1937-1939, desconeguda per molta gent.

22/06/2017

La Fundació Institut Confuci organitza el seminari anomenat "Espanya i Xina 1937-2017. 80 aniversari de l'internacionalisme antifeixista", que tindrà lloc el 7 de juliol, a les 10 h, a la sala polivalent de l'Institut.
El seminari vol presentar, des d’una perspectiva pluridisciplinària, alguns dels matisos -històrics, literaris, filosòfics, polítics- que puguin ajudar a dibuixar el mosaic de la causa antifeixista que es vivia, a l’est asiàtic i a Europa, així com també mostrar l’acció ineludible per la més genuïna defensa de la pau al món, la cultura i la llibertat.

Hi Participaran Andrés Herrera, doctor a la Universidad Pública de Navarra; Chiao In Chen i Jesús Sayols, professors del Departament de Traducció i Interpretació d'Estudis d'Àsia Oriental de la UAB; Montserrat Crespín, membre del Departament de Filosofia Teorètica i Pràctica de la UB; i Carles Brasó, historiador i professor consultor a la UOC. L'acte estarà moderat per Manel Ollé, membre del Departament d'Humanitats de la UPF i per Jaume Claret, professor dels Estudis d'Arts i Humanitats de la UOC.