Enquesta de satisfacció per als titulats del curs acadèmic 2016-2017

Estudiants

L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya recull informació sobre el grau de satisfacció de les persones que han obtingut el títol de grau o màster el curs 2016-2017. La UAB realitza una enquesta als seus titulats a través del web d'enquestes.

05/07/2017

Fins al 31 d'octubre, estarà activa la setena edició de l'enquesta sobre el grau de satisfacció dels titulats de la UAB. Aquest sondeig s'adreça a les persones titulades de graus i de màster universitari el curs acadèmic 2016-2017. Es pot realitzar al web d'enquestes de la UAB.

L'objectiu de l'enquesta és programar accions de millora a partir de l'anàlisi dels resultats obtinguts. La recollida de dades es realitzarà de manera coordinada per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) i la resta d'universitats catalanes. Per això, igual que en edicions anteriors, el model d'enquesta és únic per a tot el sistema universitari català, per tal que els resultats de satisfacció dels egressats de les titulacions de grau es puguin analitzar de manera conjunta.

Els resultats de les edicions anteriors es pot consultar a l'espai de l'enquesta al web de qualitat docent de la UAB. Per a més informació, es pot contactar amb l'Oficina de Qualitat Docent (OQD) escrivint a l'adreça electrònica enquestes.oqd@uab.cat.

Més informació: Enquestes d'avaluació