Els representants de l’Escola a l’EMCUP 2018 comencen la primera fase de la competició

Els representants de l’Escola engeguen la primera fase de la competició, amb difusió de contingut a través de Facebook, Twitter, Instagram i Youtube. Enguany, el lema de la competició és “High Touch vs High Tech”.

29/11/2017

Dana Gómez i César Mulet, representants de l’Escola a l’EMCUP 2018 i estudiants del Grau en Direcció Hotelera, ja han publicat les seves presentacions a través de les xarxes.

Els 4 participants, entre els quals també hi ha Albert López i Alejandro Gallego, han pres relleu als perfils a les xarxes socials per començar la primera fase de la competició, que consisteix en la creació d’influència de marca. Segons les directrius, els competidors han de promoure la seva escola, el seu equip i l'EMCUP, creant "rumor sobre la marca".

Aquest any, el tema principal de l’EMCUP és “High Touch vs High Tech” i es celebrarà a la ciutat de Maastricht els dies 18 i 19 febrer.

Els estudiants, que es mostren molt motivats per participar a la competició, han explicat les seves aficions, experiències a l’estranger i raons per les quals estudien a l’Escola.

L’any passat, l’anterior equip competidor de l’Escola va guanyar el premi a “Millor vídeo d’introducció”, amb un seguit de clips musicals en anglès amb imatges gravades a l’Hotel Campus i a la universitat.

Per a més informació, consulteu el web oficial de l’EMCUP 2018.