Els exalumnes de Comunicació Audiovisual, Joan Paüls i J. A. Moreno, presents a les Jornades de Portes Obertes

JPOMoreno

Moreno i Paüls van fer les xerrades a les Jornades de Portes Obertes de la Facultat de Ciències de la Comunicació el passat dijous 8 de febrer, on milers d’alumnes es reuneixen per decidir el seu futur.

12/02/2018

Els joves cineastes, de 24 i 27 anys, no han perdut el temps. La seva creixent carrera cinematogràfica des que van acabar els estudis de Comunicació Audiovisual a la UAB el 2015 ha cridat l’atenció al professorat universitari, que els ha convidat a venir per parlar de la seva productora, la seva experiència cinematogràfica i el valor dels estudis.

En tres sessions diferenciades i més de 300 alumnes els alumni van parlar dels seus projectes, de cinema, de llenguatge audiovisual i de les múltiples accions i opcions que aquest sector ofereix pels qui s’hi volen iniciar.

També van projectar algunes mostres dels seus treballs més importants en forma de curtmetratges i videoclips, per encoratjar els joves a seguir els seus passos i a llançar-se a rodar projectes des de bon començament en un món sense receptes, sense pautes i sense fórmules d’èxit.