Els comptes de la Facultat a les xarxes socials s’unifiquen

Facebook i Twitter CCPPiSOC

El compte de Facebook Fcps Uab desapareix en favor de la pàgina Polítiques i Sociologia UAB.

09/01/2018

Comença el 2018 i, amb ell, la Facultat experimenta els primers canvis. El més important de tots és que el perfil de Facebook Fcps Uab desapareix i, per tant, com a representació de la Facultat en aquesta xarxa social quedarà només la pàgina Polítiques i Sociologia UAB.

Per altra banda, també s’ha renovat la imatge gràfica dels comptes de la Facultat tant a Twitter com a Facebook. D’aquesta manera, la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia de la UAB s’alinea amb la imatge gràfica de la resta de Facultats de la UAB, que tenen un estil unificat.