El mur del llenguatge i la funció poètica

El dimecres 7 de juny de 15:30 a 17:30 s’impartirà una xerrada  a càrrec de la doctoranda Ingrid Porto de Figueiredo a l’aula K-1036 de la Facultat de Traducció i d’Interpretació

29/05/2017

Es tracta d’una tesi en curs. La conferenciant, seguint l’ensenyament de Jacques Lacan, que es fonamenta en l’experiència i la pràctica psicoanalítica, s’interroga sobre els efectes, de gaudi (jouissance), de la llengua a la caixa de ressonància del cos de l’ésser parlant i sobre la nostra complexa relació tant amb el saber com amb la veritat. La presentació, organitzada pel Grup d’Estudi de la Traducció Catalana Contemporània, tindrà lloc el dimecres 7 de juny a l’aula K-1036 de la Facultat de Traducció i d’Interpretació de 15:30 a 17:30.