Dia de la dona al SAF

Dia de la Dona al SAF 2018

El Servei d'Activitat Física de la UAB obre les seves portes el dia 8 de març per a celebrar el Dia Internacional de les Dones amb activitats especialment adreçades al públic femení. La inscripció és gratuïta i permetrà l'accés a totes les activitats programades durant la jornada.

05/03/2018

El 8 de març de 2018, el SAF celebra el Dia de la Dona i obre a tothom les seves portes per oferir activitats especials adreçades al públic femení i fomentar la pràctica d’activitat física entre les dones.

S'han programat un seguit de propostes amb inscripció gratuïta: taller de força per a dones, sessió d'hipopressius, iniciació a BoxTraining, introducció a l'entrenament amb pes lliure i formació en treball de sòl pelvià.

A més, qui aprofiti les portes obertes també podrà gaudir de més de 120 activitats dirigides de la programació habitual i de la totalitat de les instal·lacions esportives del campus: 30.000m2 d’espais interiors i exteriors, com ara pistes de tennis i pàdel, camps de futbol, rocòdrom exterior, piscines, etc. i d’altres complementaris, com zona wellness i aules d’estudi.

Més informació i condicions al web del SAF www.uab.cat/saf.