Convocat el XVII Premi de Traducció Giovanni Pontiero

El XVII Premi Giovanni Pontiero otorga el guardó a qualsevol traducció al català publicada entre l’1 de gener de 2015 i el 31 de desembre de 2016 d’una obra escrita originalment en portuguès. El termini per presentar les obres acaba el 18 de setembre.

23/06/2017

La Facultat de Traducció i d'Interpretació i el Centro de Língua Portuguesa / Camões, Instituto da Cooperaçao e da Língua em Barcelona convoquen el XVII premi de traducció Giovanni Pontiero. En la present edició podrà optar a aquest premi qualsevol traducció al català publicada entre l’1 de gener de 2015 i el 31 de desembre de 2016 d’una obra escrita originalment en portuguès.El termini de presentació dels treballs acabarà el 18 de setembre de 2017.

El guardó és un reconeixement a les millors traduccions de llengua portuguesa que es realitzen en català i castellà, i es convoca  per tal de retre homenatge a la figura de l’il·lustre traductor Giovanni Pontiero (1932-1996), qui també va ser un important investigador en el camp dels estudis literaris portuguesos i brasilers.

La resolució del jurat es farà pública a la cerimònia de lliurament del premi, que es durà a terme el 26 d'octubre en un lloc pendent de confirmar. La dotació del premi és de 4000 euros per al traductor. Podeu consultar les bases completes (en portuguès i en català) a la pàgina del Centro de Língua Portuguesa / Camões, IP em Barcelona.