Conferència sobre la desigualtat salarial de les dones

Conferencia Desigualtat Salarial

El dimecres 7 de març va tenir lloc la conferència ‘La desigualtat salarial de les dones’ a càrrec de Mar Serna Calvo, Magistrada del Jutjat 23 de lo Social de Barcelona.

23/02/2018

Actualment, les dones encara han de fer front a problemàtiques com el sostre de vidre o la bretxa salarial. Per això, en un context com aquest, la magistrada Mar Serna Calvo va impartir la conferència ‘La desigualtat salarial de les dones’. La sessió, que es va celebrar amb motiu del Dia Internacional de la Dona, va tenir lloc el dimecres 7 de març a l’Aula Magna de la Facultat a les 12:00 h.

Mar Serna Calvo és Magistrada del Jutjat 23 de lo Social de Barcelona i vicepresidenta de l'Associació de Dones Jutgesses d'Espanya.

L’acte va ser organitzat pel Centre d'Estudis i de Recerca Dones i Drets que té com a objectiu "l’estudi i la recerca de les matèries pròpies de les diferents disciplines jurídiques des de la perspectiva de gènere (s) i la incorporació en els estudis que s' imparteixen a la Facultat de Dret".