Comunicat

02/10/2017

La Facultat de Biociències condemna enèrgicament la repressió i la violació dels Drets Humans, exercida en la jornada de l'1 d'octubre i convoca a tota la comunitat a una concentració a la porta de l'edifici C, avui dilluns 2 d'octubre, a les 12:00.

L'Equip de Govern ha convocat l'aturada d'aquest migdia com a mostra de rebuig i condemna a la violència exercida per les forces de seguretat de l’Estat contra la ciutadania durant la jornada de l'1 d'octubre.

Des de la pluralitat ideològica de la comunitat que integra la nostra universitat, compartim el més ferm convenciment que la violència mai no ha de ser la manera d’afrontar els conflictes polítics a les societats democràtiques.

Una vegada més, reiterem la nostra crida al diàleg i a la negociació i reclamem als que poden actuar que ho facin per reconduir el greu conflicte polític que viu Catalunya.

A la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) no hi haurà cap activitat acadèmica ni administrativa i el personal podrà decidir lliurament la seva assistència o no al lloc de treball. Per garantir l'obertura dels centres s'establiran serveis mínims pels canals habituals.

Deganat de la Facultat de Biociències.