Avís per a l'alumnat que es gradua el curs 2017-2018

IMG_FTI_190629

29/06/2018

La cerimònia oficial de graduació del curs 2017-2018 serà el proper 9 de novembre de 2018. Per tal de preveure si la capacitat de la sala és l’adequada i de preparar els diplomes, properament els estudiants que es graduen aquest curs i vulguin assistir-hi hauran d’emplenar un petit formulari.

Per això a partir del 10 de juliol el Deganat farà arribar un missatge a l’adreça de correu institucional per omplir el formulari. Si preveieu que el curs vinent ja no fareu servir l’adreça de correu institucional, podreu facilitar una adreça alternativa perquè pugueu rebre informació sobre l’acte.