Aprovats els nous màsters d'Interpretació de Conferències i de Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants

Els nous màsters se sumen als ja impartits per la FTI de Traducció, Interpretació i Estudis Interculturals; Traducció Audiovisual; Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció; Unió Europea-Xina: Cultura i Economia; Estudis Àrabs Contemporanis; i Traducció Jurídica i Interpretació Judicial.

14/07/2017

El Consell de Govern de la UAB ha aprovat la creació del nou màster d'Interpretació de Conferències (120 ECTS), impulsat per la Facultat de Traducció i d'Interpretació, i el nou màster de Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants (60 ECTS), impulsat per la Fundació UAB, que s'impartirà a les aules de la FTI. Tots dos màsters s'implantaran el curs 2018-2019.