Actes a l’entorn del Dia de la Dona Treballadora

180313_IMG_actes_dona_treballadora

Els actes seran dimecres 14 de març i dilluns 19 de març.

13/03/2018

Dilluns 19 de març a les 12:30h a la Sala de Teatre de la UAB tindrà lloc l’espectacle Oceanes a càrrec de la pianista i compositora Clara Peya, un “homenatge a les dones a través de l’aigua”. L’entrada a l’espectacle és gratuïta però l’aforament és limitat a 137 persones (per aquest motiu, la taquilla per recollir el passi s’obre a les 12h).

Dimecres14 de març a les 12h a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació es durà a terme la taula rodona sobre “Dones i creació artística i literària” a càrrec de Montserrat Rifà (Facultat de Ciències de l’Educació), Dolors Udina (Facultat de Traducció i d’Interpretació) i Meri Torras (Facultat de Filosofia i Lletres.