Acte inaugural del Màster en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge 2017-2018

El dilluns 18 de setembre a les 18:00h va tenir lloc la celebració de l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2017-2018 del Màster en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge, màster oficial interuniversitari (Universitat Autònoma de Barcelona i Universitat Ramon Llull).

26/09/2017

Va obrir l’acte la degana de la Facultat de Psicologia de la nostra universitat, la Dra. Margarita Martí i la cloenda va anar a càrrec del vicedegà d’estudis de postgrau i investigació de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport de la Universitat Ramon Llull, el Dr. Xavier Pujadas. La conferència inaugural va tenir un disseny innovador i motivador per als nous estudiants del Màster, es va realitzar conjuntament per part de tres ex estudiants del Màster (curs 2016-2017), la Marian García (mestra d’EE), la Esther Latre (psicòloga) i Silvia Contreras (logopeda) compartint amb tots els assistents a l’acte el seu treball de final de màster.