Acte de lliurament de diplomes de la Facultat de Biocičncies

Lliurament Diplomes

13/11/2017

Acte de lliurament de diplomes de la
promoció 2016 - 2017

Cada mes de novembre té lloc l’acte institucional de lliurament de diplomes dels estudiants que han finalitzat els seus estudis de Grau a la Facultat de Biociències el curs acadèmic anterior. Es tracta, doncs, d’un acte de comiat de la promoció 2016 - 2017.

Enguany, aquest acte tindrà lloc el dissabte dia 11 de novembre de 2017, a la sala Arnau de Vilanova de l’Hotel Campus de la UAB, en els horaris que tot seguit s’indiquen:

·  Graus en Biologia Ambiental, Ciències Biomèdiques, Genètica i Microbiologia: 10:00 hores
·  Graus en Biologia, Bioquímica i Biotecnologia: 12:00 hores

En què consisteix l'acte de lliurament de diplomes?
Es tracta d’un acte de comiat de la promoció que finalitzà el seus estudis de Grau durant el curs acadèmic 2016-2017 i del lliurament dels Premis Extraordinaris de la mateixa promoció.

L’acte comptarà amb la participació del vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat, en representació de la rectora, del degà i dels coordinadors i coordinadores de Grau. També hi intervindran estudiants en representació de la seva promoció.
Els graduats que hi assisteixen reben un diploma emès per la Facultat, com a recordatori, que commemora aquest acte.
També hi haurà una actuació musical a càrrec d’estudiants de la Facultat de Biociències.

Qui organitza l’acte?
El Deganat de la Facultat de Biociències.

Qui hi pot participar?
Tots els estudiants de Grau que, a data 15 d’octubre de 2017, només els manquin per superar 18 ECTS com a màxim.

Què s’ha de fer per inscriure-s’hi?
Caldrà accedir a l’enllaç que us enviarem, via correu electrònic, des del Deganat.

S’ha de pagar alguna cosa?
No, ja que, tant el lloguer de la Sala com altres despeses directes que genera l’organització de l’acte, són assumits per la Facultat de Biociències.

Es poden portar acompanyants a l’acte?
Sí, com a màxim, es podran portar 3 acompanyants.

En el moment que confirmeu la vostra assistència a l’acte, també ens haureu d’indicar el nombre d’acompanyants i si algun d’aquests o vosaltres mateixos teniu alguna necessitat especial que haguem de tenir en compte en la logística de l’organització de l’acte (dificultats per a la mobilitat, etc.).

Per a més informació
Per a qualsevol dubte, us podeu adreçar al Deganat:

Telèfon 93 581 33 12  |  Adreça electrònica: biociencies.acte.diplomes@uab.cat