Acords adoptats en Junta de Facultat

Facultat aèrea

Aquests són els acords aprovats en Junta de Facultat en la sessió celebrada el passat 24 de maig de 2018.

06/06/2018

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior de la Junta de Facultat celebrada el 15/03/2018.
  2. Aprovació del calendari acadèmic per al curs 2018/19 amb 19 vots a favor, 1 en contra i 7 abstencions.
  3. Aprovació per assentiment del procés d’acreditació de titulacions de grau i màster universitaris pertanyent al SGIQ de la Facultat.
  4. Aprovació per assentiment del nou pla docent per al curs 2018/19.
L'acta provisional de la sessió es pot consultar en aquest enllaç