75è aniversari de l’Escola de Comerç de Sabadell

L’Associació d’Antics Alumnes de l’Escola de Comerç i Universitària d’Estudis Empresarials de Sabadell (EUTIME), la Facultat d'Economia i Empresa i la Xarxa Alumni UAB us conviden a la celebració del 75è aniversari de l'Escola de Comerç de Sabadell el proper dissabte 4 de novembre a l'antiga seu de l'escola i l’Hotel del Campus de Bellaterra. Cal inscripció prèvia.

06/10/2017

La trobada començarà a les 10:30h a l’antiga Escola de Comerç de Sabadell (c/ Narcís Giralt, 40), on antics alumnes, professors i vinculats amb l’Escola i la Facultat podran reunir-se de nou fer una visita a les dependències de l’edifici. Tot seguit, a les 11h, els assistents es desplaçaran fins la Sala d’Actes, on el president de l’Associació EUTIME, Joan Rios, els donarà la benvinguda i donarà pas a una taula rodona sobre “L’evolució històrica de l’Escola Oficial de Comerç de Sabadell fins l’actual Facultat d’Economia i Empresa UAB”, en que hi participaran l’alcalde de Sabadell, Maties Serracant; el degà Diego Prior; Manel Álvarez, vicedegà de Campus de Sabadell; els professors i exdirectors Cèsar Villazón i Lina Sanuy; Josep M. Suàrez, antic alumne; i Eva Miquel, directora d’Alumni UAB. En acabar, s’hi col·locarà una placa commemorativa.

A continuació, els actes continuaran a la Sala d’Actes de l’Hotel Campus de Bellaterra, on a les 13:30h, la rectora Margarita Arboix donarà la benvinguda als antics alumnes i professors i, seguidament, el degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya, Joan B. Casas, oferirà una conferència titulada “Els models d'empresa en l'actual era digital”. Finalment, la trobada acabarà amb un dinar al restaurant de l’Hotel Campus a les 14:30h i l’entrega d’un record als assistents.

L’escola de Comerç de Sabadell va néixer l’any 1942 i es va mantenir com a centre d’ensenyament universitari independent fins el 1972, quan es va adscriure a la Universitat Autònoma de Barcelona i va passar a dir-se Escola Universitària d’Estudis Empresarials (EUEE). Finalment, l’any 2010 naixeria la Facultat d’Economia i Empresa de la UAB, fruit de la fusió entre l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials i la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.

Més informació: Inscripció prèvia