2a ed. de la Diplomatura de Postgrau en Idees i Experiències Polítiques Transformadores

L’Escola de Postgrau de la UAB va aprovar el passat 27 de juny la segona edició de la Diplomatura de Postgrau en Idees i Experiències Polítiques Transformadores. El període d’inscripcions està obert fins el 29 de setembre.

14/07/2017

Els estudis són presencials i de durada anual, i es dirigeixen a estudiants universitaris, titulats i persones vinculades a l’associacionisme polítics i social, a administracions públiques i a les institucions. L’objectiu de la Diplomatura de Postgrau en Idees i Experiències Polítiques Transformadores és conèixer les principals idees polítiques transformadores contemporànies i els processos polítics i socials rellevants en els que s’han desenvolupat els projectes polítics transformadors.

En aquesta segona edició hi ha un total de 40 places i el període d’inscripcions està obert fins al 29 de setembre.