PBeques.Popup.Loading

Inici > Tipus d'estudi > Estudis de grau > Convocatòria Beques "AVENIR 2017/18"

Convocatòria Beques "AVENIR 2017/18"

Àrea temàtica

Ciències
Enginyeries
Arts i Humanitats
Biociències

Descripció

Per tercer any consecutiu, l'Ambaixada de França i l'Institut français, en col·laboració amb Diàleg, Associació d'Amistat Hispano-Francesa, llancen una nova convocatòria per al programa de beques d'excel·lència 'AVENIR' que permetran estudiar i capacitar durant el curs acadèmic 2017 / 18. Termini de sol·licitud: 15 d'abril.

Tipus d'ajut

Ajuts Internacionals
Altres Ajuts
Beques
Estudi
Mobilitat
Projectes

Places

Un total de 77 beques (el doble que l'any passat), la quantia pot arribar a 10 000 euros, dirigides a estudiants espanyols o amb doble nacionalitat espanyola-francesa.
Un total de 77 becas (el doble que el año pasado), cuya cuantía puede alcanzar 10 000 euros, dirigidas a estudiantes españoles o con doble nacionalidad española-francesa.

Estudiant de grau

Tipus d'estudi

Estudis de grau

Requeriments

- El programa s'adreça a estudiants de nacionalitat espanyola o binacionals

- L'import de cada beca està determinat per les empreses i universitats patrocinadores (consultar les ofertes)

-Els estudiants seleccionats es beneficiaran de l'estatut de «Boursier du Gouvernement français» (becat pel govern francès) que presenta molts avantatges.

- En el cas de les beques d'empreses, els candidats hauran de presentar, en francès, un currículum vitae, el formulari a completar en línia, així com dues cartes de recomanació. Per a les Universitats, veure els requisits de cadascuna en els llocs web corresponents.

- L'assignació definitiva de la beca estarà condicionada a l'acreditació per l'estudiant de la seva admissió a la institució d'acollida a França. Cada candidat és responsable de sol·licitar la seva matrícula al centre d'ensenyament superior de destinació

- El lliurament definitiva de la beca estarà condicionada a l'acreditació d'un nivell B2 de francès si la formació s'imparteix en francès (TCF o DELF-DALF) o d'anglès si la formació s'imparteix en anglès.

Destinació

Frància

Relació d'aspirants convocats a fer l'entrevista

Data de publicació