Acords del Claustre i Consell de Govern
Acords de la sessió
[24/01/2018] Comissió de Personal Acadèmic
Punt 1. Aprovació de les actes de les sessions anteriors. [+]
Punt 2. Informe del vicerector de personal acadèmic
Punt 3. Aprovació de canvi d’àrea de coneixement de professorat. PUNT SUPRIMIT
Punt 4. Actualització del document “Reconeixement d’altres activitats docents” [+]
Punt 5. Informació i aprovació de la convocatòria d’avaluació de l’activitat docent del professorat de la UAB per optar a la retribució addicional del tram docent autonòmic per períodes vençuts fins el 31/12/2017. [+]
Punt 6. Assumptes de tràmit [+]
Punt 7. Torn obert de paraules
Punt 1. Aprovació de les actes de les sessions anteriors.
Acord 006/2018, de 24 de gener de 2018 , Comissió de Personal Acadèmic
ACORDS
Aprovació de les actes de 27 de novembre de 2017 i de 10 de gener de 2018.(DOC) (DOC)
Punt 4. Actualització del document “Reconeixement d’altres activitats docents”
Acord 007/2018, de 24 de gener de 2018 , Comissió de Personal Acadèmic
Vist el document de reconeixement per docència de grau impartida en anglès, per participació en el Programa Argó, per preparació i impartició de MOOC i pel Programa Universitat a l’abast aprovat per la Comissió de Personal Acadèmic en data 26 d’abril de 2017.
Atès que és voluntat de la Universitat modificar els reconeixements atorgats en les diverses modalitats de les activitats.
Vista la proposta de reconeixement d’altres activitats docents que consta a l’annex adjunt.
Vist l'article 18.1 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió de Personal Acadèmic.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER.- Aprovar la modificació del document de reconeixement d’altres activitats docents.(DOC)
SEGON.- Encarregar al vicerector de Personal Acadèmic l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Punt 5. Informació i aprovació de la convocatòria d’avaluació de l’activitat docent del professorat de la UAB per optar a la retribució addicional del tram docent autonòmic per períodes vençuts fins el 31/12/2017.
Acord 008/2018, de 24 de gener de 2018 , Comissió de Personal Acadèmic
Vistos els articles 33, 55 i 69 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats que contenen les disposicions relatives a l’avaluació del professorat i les seves retribucions i l’article 72 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'Universitats de Catalunya, que regula les retribucions addicionals.
Vistes les funcions de l’Agència per a la Qualitat dels Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya), que per encàrrec del Departament responsable d’universitats, elabora el marc per a un model d’avaluació docent de les universitats públiques catalanes, a partir del qual cada Universitat ha d’elaborar un manual propi d’avaluació docent del professorat.
Vist l'article 5 de la Guia d’Avaluació de l’Activitat docent del professorat de la UAB, aprovada per l’acord de la Comissió de Personal Acadèmic de 23 de març de 2017 que preveu que la Comissió de Personal Acadèmic es agent de l’avaluació i li correspon l’avaluació de l’activitat docent del professorat.
Vist l'article 18.1 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 15 de juliol de 2009, pel que fa a les competències de la Comissió de Personal Acadèmic pel que fa a l’avaluació del personal acadèmic.
Atès que en la sessió s’informarà sobre la regulació d’AQU Catalunya de la convocatòria per al professorat funcionari i contractat (http://www.aqu.cat/doc/doc_86111002_1.pdf) i es presenta la convocatòria.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER.- Aprovar la convocatòria d’avaluació de l’activitat docent per optar a la retribució addicional del tram de docència autonòmic pel professorat funcionari i contractat de la UAB.(DOC)
SEGON.- Encarregar al vicerector de Programació Acadèmic i Qualitat l’execució i el seguiment d’aquests acords.
Punt 6. Assumptes de tràmit
Acord 009/2018, de 24 de gener de 2018 , Comissió de Personal Acadèmic
Vist el títol VI del Reglament de Personal Acadèmic de la UAB, aprovat per acord del Consell de Govern de data 17 de novembre de 2010 i modificat per darrera vegada el dia 27 de setembre de 2017, el qual estableix la regulació dels col·laboradors i les col·laboradores de docència i de recerca, entesos com a professionals que desenvolupen la seva activitat professional fora de l’àmbit acadèmic de la UAB i que col·laboren ocasionalment o permanentment amb la Universitat de forma desinteressada mitjançant la realització d’activitats docent o investigadores, i sense tenir vinculació laboral amb la universitat.
Vist l'article 138.4 del Reglament de Personal Acadèmic de la UAB que preveu que el vicerector de Personal Acadèmic informarà periòdicament a la Comissió de Personal Acadèmic dels nomenaments realitzats.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Personal Acadèmic, es presenta a la Comissió de Personal Acadèmic de la UAB la relació de col·laboradors de docència o de recerca nomenats durant els mesos de novembre i desembre de 2017.
ACORDS
PRIMER.- Donar-se per assabentats del reconeixement com a col·laboradors docents en les diverses modalitats previstes al Reglament de Personal Acadèmic dels professionals.(DOC)
SEGON.- Encarregar al vicerector de Recerca i de Transferència l’execució i el seguiment d’aquests acords.
Documents relacionats