La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[25/01/2018] Comissió d'Economia i d'Organització

Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió [+]
 
Punt 2. Informe del vicerector d’Economia i de Campus
 
Punt 3. Aprovació de la distribució de pressupost destinat a finançar la despesa per l’exercici de càrrecs acadèmics de direcció i de gestió [+]
 
Punt 4. Aprovació de les modificacions de crèdit a 20 de desembre de 2017 [+]
 
Punt 5. Relació dels contractes i pròrrogues pluriennals del segon semestre de 2017 [+]
 
Punt 6. Informació de les despeses pluriennals per a la contractació de:
 
Punt 6.1. Contractació conjunta amb el CSUC dels recursos electrònics de la Biblioteca Digital de Catalunya (BDC). AQUEST PUNT ES RETIRA
 
Punt 6.2. Acord Marc pel material d’oficina [+]
 
Punt 7. Assumptes de tràmit
 
Punt 8. Torn obert de paraules
 
 
 
 
Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió
 
Acord 001/2018, de 25 de gener de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

ACORDS

Aprovar l'acta de la sessió de 27 de novembre de 2017.1#

 
 
Punt 3. Aprovació de la distribució de pressupost destinat a finançar la despesa per l’exercici de càrrecs acadèmics de direcció i de gestió
 
Acord 002/2018, de 25 de gener de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist l’article 2 apartat 3 del Reial Decret 1086/1989, de 28 d’agost, sobre retribucions del professorat universitari que regula el complement per l’exercici de càrrecs acadèmics.
 
Vist el Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya.
 
Vist que en data 5 de març de 2014 el Consell de Govern va aprovar la Normativa en Matèria de  càrrecs acadèmics de direcció i de gestió de la UAB i que va ser modificada per acords de Consell de Govern de 12 de juny de 2014, de 19 de març de 2015 i 10 de març de 2016.
 
Vist el que disposa l’article 10 de la  Normativa en Matèria de  càrrecs acadèmics de direcció i de gestió de la UAB pel que fa al finançament dels càrrecs acadèmics de direcció i de gestió.
 
Vist l'article 10, apartat 1, lletra a  de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 26 de gener de 2017, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria de gestió del pressupost.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar la proposta de distribució de pressupost destinat a finançar la despesa per l’exercici de  càrrecs acadèmics de direcció i de gestió el  segons document que s’annexa, excepte pel que fa l’indicador del càlcul de l’estructura variable de Facultats i Escoles  relatiu al nombre d’alumnes de programes d’intercanvi homologats a temps complet  les dades del qual seran ratificades a la propera sessió de la comissió d’economia i organització.(DOC)
 
SEGON. Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus  l'execució i el seguiment d'aquests acords.
 
 
Punt 4. Aprovació de les modificacions de crèdit a 20 de desembre de 2017
 
Acord 003/2018, de 25 de gener de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de  data  20  de desembre de  2017.
 
Vistos  els Acords de la Comissió d’Economia i Organització de data 20 de febrer, de 21 d’abril de 2017, 31 de maig de 2017, 30 de juny de 2017, 14 de setembre de 2017, 27 d’octubre de 2017 i 27 de novembre de 2017.
 
Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.
 
Vist l'article 6 de les Bases d’execució del pressupost 2017 que, pel que fa a les modificacions de crèdit, preveu que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.
 
Vist l'article 10.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern 26 de gener de 2017, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.  Aprovar les modificacions de crèdit en  data  20  de desembre de 2018.(DOC)
 
SEGON.  Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia  l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 5. Relació dels contractes i pròrrogues pluriennals del segon semestre de 2017
 
Acord 004/2018, de 25 de gener de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vistos els acords del Consell de Govern de 26 de gener de 2017  i de  13 de desembre 2017 mitjançant els quals es va aprovar la simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals pel que fa a l’adjudicació  de contractes administratius  fins a un import màxim de 200.000€.
 
Vista la relació de de les licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a 200.000€ (IVA exclòs) corresponents al segon semestre de 2017.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Informar favorablement  la relació de licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació  fins a un import màxim de  200.000€ (IVA exclòs) corresponents al segon semestre de 2017.
 
SEGON. Elevar aquest a acords al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
 
TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 6.2. Acord Marc pel material d’oficina
 
Acord 005/2018, de 25 de gener de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el Certificat emès en data 28  de novembre  de 2017 pel vicerector d’Economia i Campus  d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació de subministrament Consu- 14/2017-Subministrament de material d’oficina de la Universitat Autònoma de Barcelona d’acord amb els imports i anualitats que s’inclouen al mateix.
 
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2017 pel que fa a les despeses plueriennals.
 
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
 
Vist l’Acord de Consell de Govern de data 13 de desembre de 2017 mitjançant el qual es va aprovar el procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals, el qual estableix que correspon a la Comissió d’Economia i Organització la competència relativa a la proposta d’aprovació  de les despeses pluriennals  pel procediment d’adjudicació procedent amb un valor superior a 200.000€,  perquè l’elevi directament al Consell Social.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals per a la contractació de subministrament de material d’oficina i  l’existència de crèdit suficient per atendre-la.(DOC)
 
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
 
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 

Documents relacionats