La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[23/03/2017] Consell de Govern

Punt 1. Aprovació de l'acta de la darrera sessió  [+]
Punt 2. Informe de la rectora
Punt 3. Afers del personal acadèmic:
3.1. Modificació de la Guia d’avaluació de l’activitat docent del professorat de la UAB  [+]

Punt 4. Afers Acadèmics:
4.1. Creació de títols de màsters propis i diplomes de postgrau [+]

Punt 5 . Propostes de normatives:
5.1. Aprovació del Protocol de canvi del nom legal al nom del gènere sentit adreçat a les persones transsexuals, transgènere i intersexuals de la comunitat UAB [+]
5.2. Modificació de la normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre [+]
5.3. Adaptació de la relació de registres auxiliars del Reglament del Registre General de la UAB [+]
5.4. Aprovació del Reglament del Comitè Ètic d’Experimentació Animal en qualitat d’Òrgan habilitat [+]

Punt 6. Estructures bàsiques i serveis de la UAB:
6.1. Modificació del nom del Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva. [+]
6.2. Modificació del Reglament del Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva. [+]
6.3. Modificació del Reglament de l’Institut d’Estudis del Treball [+]

Punt 7. Cessions d’espais i altres béns de titularitat de la UAB:
7.1. Cessió d’espais de Torre Vila Puig  [+]

Punt 8. Nomenament de doctors Honoris Causa:
8.1. Facultat de Filosofia i Lletres [+]
8.2. Facultat de Ciències [+]

Punt 9. Afers de tràmit:
9.1. Modificació dels estatuts del Consorci Institut d’Infància i Món Urbà   [+]
9.2. Nomenament d'un membre del Comitè d'Ètica en Experimentació Animal  [+]
9.3. Modificació de la participació de la UAB en la Fundació Institut Interuniversitari InterAc Salut  [+]
9.4. Liquidació de SERVEIS DE TURISME I D’HOSTELERIA CAMPUS, S.A. UNIPERSONAL, mitjançant la cessió global de l’actiu i passiu a favor de la FUNDACIÓ UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA  [+]
9.5. Participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’Associació  CONFERENCIA DE DECANOS DE LOGOPEDIA DE LAS UNIVERSIDADES ESPAÑOLAS (CDLUE)  [+]

Punt 10. Torn obert de paraules
 
 
 
 
 
Punt 1.  Aprovació de l'acta de la darrera sessió
 
Acord 21/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia  26 de gener de 2017. Acta
 
 
Punt 3.1. Afers del personal acadèmic:   Modificació de la Guia d’avaluació de l’activitat docent del professorat de la UAB

Acord 22/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
 
Vistos els articles 33, 55 i 69 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats que contenen les disposicions relatives a l’avaluació del professorat i les seves retribucions i l’article 72 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'Universitats de Catalunya, que regula les retribucions addicionals.
 
Vistes les funcions de l’Agència per a la Qualitat dels Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya), que per encàrrec del Departament responsable d’universitats, elabora el marc per a un model d’avaluació docent de les universitats públiques catalanes, a partir del qual cada Universitat ha d’elaborar un manual propi d’avaluació docent del professorat.
 
Vist l’acord del Consell de Govern de data 14 de març de 2012 pel qual s’aprova la Guia d’Avaluació de l’Activitat docent del professorat de la UAB, i atesa la conveniència de modificar la guia per tal d’adaptar-la a les noves necessitats i per respondre a les recomanacions d’AQU Catalunya.
 
Vist l’acord de la Comissió de Personal Acadèmic de data 15 de febrer de 2017 pel qual es va acordar informar favorablement la modificació de la guia d’avaluació de l’activitat docent del professorat i elevar-la al Consell de Govern.
 
Vist l'article 18.4 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 15 de juliol de 2009, que disposa que correspon a la comissió de personal acadèmic informar les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern pel que fa a les disposicions normatives en matèria de personal acadèmic i de personal investigador en formació.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.-Aprovar la modificació de la guia d’avaluació de l’activitat docent del professorat de la UAB (DOC)
 
SEGON.-Encarregar el vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitatl'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 4.1. Afers Acadèmics:  4.1. Creació de títols de màsters propis i diplomes de postgrau

Acord 23/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Vistes les peticions de creació de títols de màster i de diploma de postgrau que han estat presentades a l'Escola de Postgrau, i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que les propostes reuneixen els requisits exigits per la UAB per a la creació d'aquest tipus de títols.
 
Vist l'article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i les seves modificacions posteriors, així com la resta de normes d'aplicació general.
 
Vist el que disposa l'article 64.f i 171.1 dels Estatuts de la UAB sobre la creació de titulacions pròpies de la UAB.
 
Vist l'article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern sobre creació d'ensenyaments i títols de primer cicle, segon cicle i formació permanent.
 
Atès que les propostes de creació de nous títols de màster i de diplomes de postgrau propis que es presenten van ser informades favorablement a les sessions de la Comissió d’Afers Acadèmics de 28 de febrer de 2017 i de 23 de juliol de 2014.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta directora de l’Escola de Postgrau i de la Formació Contínua, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.- Aprovar la creació del títol de diploma de postgrau següent:
 
-           Diploma de postgrau en Direcció de la Transformació Digital
 
SEGON.- Aprovar la creació dels títols de màster i de diploma de postgrau següents, amb efectes des del curs 2014-2015:
 
-      Màster en Ensenyament de Català com a Primera i Segona Llengua (Títol Interuniversitari UAB-UB-UVIC)
-      Diploma de postgrau en Cirurgia Oral, Implantologia i Periodòncia
-      Diploma de postgrau en Content and Language Integrated Learning (CLIL)
-      Diploma de postgrau en Correcció i Assessorament Lingüístic
-      Diploma de postgrau en Ensenyament de Català com a Primera i Segona Llengua
-      Diploma de postgrau en Gràfica Narrativa al segle XXI
-      Diploma de postgrau en Recerca i Innovació en Ciències de la Salut
-      Diploma de postgrau en Turisme i Humanitats
 
TERCER.- Aprovar la modificació dels títols de màster i de diplomes de postgrau següents:
 
-      Master in Retail and Distribution Management and Administration, que passa a denominar-se Master in Administration and Management of Commercial Businesses and Distribution, amb efectes des del curs 2014-2015
-      Màster en Administració i Direcció de Comerços i Distribució, que passa a denominar-se màster en Administració i Direcció de Comerços i Distribució/Administration and Management of Business and Distibution, amb efectes dels del curs 2010-2011.
-      Màster en Direcció de Negocis Internacionals a Euroàsia, que passa a denominar-se màster en Direcció de Negocis Internacionals a Euroàsia/ Euroasian International Business, amb efectes des del curs 2007-2008. Màster en Turisme i Humanitats. Patrimoni Material i Immaterial, que passa a denominar-se màster en Turisme i Humanitats, amb efectes des del curs 2014-2015.
-      Màster en Microcirurgia Reconstructiva, que passa a denominar-se màster en Microcirurgia Reconstructiva/Reconstructive Microsurgery, amb efectes des del curs 2010-2011.
-      Diploma de postgrau en Microcirurgia Reconstructiva en Mama, que passa a denominar-se diploma de postgrau en Microcirurgia Reconstructiva en Mama/ Breast Reconstructive Microsurgery,  amb efectes des del curs 2010-2011.
-      Diploma de postgrau en Microcirurgia en ORL maxilofacial, que passa a denominar-se diploma de postgrau en Microcirurgia en ORL maxil·lofacial/Head and Neck Reconstructive Microsurgery, amb efectes des del curs 2010-2011.
-      Diploma de postgrau en Microcirurgia Reconstructiva en Extremitat Inferior, que passa a denominar-se diploma de Postgrau en Microcirurgia Reconstructiva en Extremitat Inferior/Reconstructive Microsurgery of the Lower Limb, amb efectes des del curs 2010-2011.
 
QUART.- Elevar l'aprovació de la creació de títols de màster i de diplomes de postgrau propis al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
 
CINQUÈ.- Encarregar a la directora de l’Escola de Postgrau i de la Formació Contínua l'execució i el seguiment dels acords primer a tercer.
 
SISÈ.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 
Punt 5.1. Propostes de normatives: Aprovació del Protocol de canvi del nom legal al nom del gènere sentit adreçat a les persones transsexuals, transgènere i intersexuals de la comunitat UAB
 
Acord 24/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Vistes les iniciatives legislatives vigents a nivell europeu, espanyol i català, aprovades amb la finalitat de no-discriminació per motius d’orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere.
Atès que la Llei 11/2014, de 10 d’octubre, per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per a eradicar l’homofòbia, la bifòbia i la transfòbia en el seu article 23, estableix que en l’àmbit universitari s’han de determinar les condicions per tal que les persones transgènere i intersexuals siguin tractades amb el nom del gènere amb el qual s’identifiquen, encara que no hagin modificat civilment el seu sexe, siguin menors d’edat o no disposin d’un diagnòstic de disfòria de gènere ni s’hagin sotmès a tractament mèdic.
Vista la necessitat i l’obligatorietat de que Universitat Autònoma de Barcelona disposi d’un instrument a través del qual es prevegin els tràmits i requisits necessaris per fer un canvi de nom de les persones transsexuals, transgènere i intersexuals de la comunitat UAB.
Atès que en data 19 de gener de 2017 la Comissió d’Alumnat i d’Ocupabilitat va acordar informar favorablement el protocol de canvi de nom legal al nom del gènere sentit adreçat a les persones transsexuals, transgènere i intersexuals de la comunitat UAB pel que fa a l’alumnat i elevar-lo al Consell de Govern.
Atès que en data 16 de març de 2017 la Comissió de Personal Acadèmic va acordar informar favorablement el protocol de canvi de nom legal al nom del gènere sentit adreçat a les persones transsexuals, transgènere i intersexuals de la comunitat UAB pel que fa al personal acadèmic, investigador en formació i suport a la recerca, i elevar-lo al Consell de Govern.
Vist l'article 3 c) del Reglament del Consell de Govern, aprovat per acord de data 26 de febrer de 2004, que preveu que és competència del Consell de Govern establir les línies programàtiques de la Universitat i les directrius i procediments per a la seva aplicació.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Personal Acadèmic i de la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.- Aprovar el Protocol de canvi del nom legal al nom del gènere sentit adreçat a les persones transsexuals, transgènere i intersexuals de la comunitat UAB. (DOC)
 
SEGON.- Comunicar els presents acords als vicerectors competents per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 
Punt 5.2. Propostes de normatives: Modificació de la normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre
 
Acord 25/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Vista la proposta del vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat de modificació dels títols II, III, IX, XI i l’annex XVIII de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, de 29 d’octubre, modificat pel Reial Decret 861/2010, de 2 de juliol.
 
Atesa la necessitat d’actualitzar el títol II, de matrícula, pel que fa a les modalitats de matrícula i la possibilitat de que els centres estableixin un pagament previ en concepte d’avançament de la matrícula.
 
Atesa la necessitat de modificar el títol III, de transferència i reconeixement de crèdits, quant al reconeixement de la formació bàsica, de l’activitat professional, i de les activitats no programades d’acord amb els criteris per a la proposta d’activitats de reconeixement acadèmic en els graus, aprovats per acord de la Comissió d’Afers Acadèmics de 20 de desembre de 2016, els quals s’incorporen a la normativa com a Annex XVIII.
 
Vista la recomanació de la Defensora del Pueblo sobre la conveniència de preveure una reserva de places per a estudiants amb discapacitat en els estudis de postgrau (títols IX i XI)
 
Vist l'article 12.4.b) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 26 de gener de 2017, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d’aprovar el Consell de Govern sobre disposicions normatives en matèria acadèmica d’estudis de primer cicle, segon cicle i formació permanent.
 
Atès que les propostes de modificació de la normativa acadèmica de la UAB abans esmentades van ser informades favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 28 de febrer de 2017.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la directora de l’Escola de Postgrau i de la Formació Contínua i del vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.- Aprovar la modificació dels articles següents de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de març de 2011 i les seves posteriors modificacions, en relació amb els articles següents: (DOC)
 
•          Matrícula (Títol II): articles 53 i 55 bis).
•          Reconeixement i transferència (Títol III): articles 84, 87 bis, 95, 96 i 97.
•          Estudis de màster (Títol IX): articles 232 i 234.
•          Altres estudis de postgrau i de formació contínua de la UAB (Títol XI): article 291.
•          Annexos: Annex XVIII.
 
SEGON.- Encarregar a la directora de l’Escola de Postgrau i de la Formació Contínua i al vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat l'execució i el seguiment d'aquests acords.
 
TERCER.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius, garantint la seva difusió.
 
 
Punt 5.3. Propostes de normatives: Adaptació de la relació de registres auxiliars del Reglament del Registre General de la UAB
 
Acord 26/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Vist el Reglament del Registre General de la UAB, aprovat per acord del Consell de Govern de data 17 de novembre de 2010 i modificat per acord del Consell de Govern de data 17 de juliol de 2013, que estableix en el seu article 4 que tenen la consideració de registres auxiliars les oficines establertes per aquesta finalitat en el campus i en les seus de la UAB que en depenguin, i que la creació, la modificació i la supressió dels registres auxiliars del Registre General es farà mitjançant resolució de la secretària general.
 
Atès que per Resolució de la secretària general de data 22 de febrer de 2017 es va crear el registre auxiliar del Registre General de la UAB de la Unitat Docent de Parc Taulí de la Facultat de Medicina.
 
Atès que la relació de registres auxiliars del Reglament del Registre General de la UAB inclou que l’Escola de Postgrau té dos punts de registre, i amb posterioritat a la creació de l’Escola de Doctorat no s’ha actualitzat la informació dels registres auxiliars de l’Escola de Doctorat i de l’Escola de Postgrau.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la Facultat de Filosofia i Lletres, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
Primer.- Incloure el registre auxiliar de l’Escola de Doctorat i de la Unitat Docent de Parc Taulí de la Facultat de Medicina en la relació de registres auxiliars del Reglament del Registre General de la UAB. (DOC)
 
Segon.- Encarregar a la secretària general l'execució i el seguiment d'aquest acord.
 
Tercer.- Comunicar el present acord a l’Escola de Doctorat, a la Facultat de Medicina i a l’Oficina de Gestió de la Informació i de la Documentació.
 
 
Punt 5.4. Propostes de normatives: Aprovació del Reglament del Comitè Ètic d’Experimentació Animal en qualitat d’Òrgan habilitat

Acord 27/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Atès que la Junta de Govern, en la seva sessió celebrada el 20 d’octubre de 1994, avançant-se als requeriments legals que li eren en aquell moment d’aplicació, va aprovar la creació, la composició i el funcionament de la Comissió d’Ètica en l’Experimentació Animal i Humana (CEEAH), així com el seu reglament de funcionament.
 
Atès que el règim jurídic del CEEAH establert al Reglament aprovat per Acord de la Junta de Govern de 25 de gener de 2001 i modificat per l'acord del Consell de Govern de 27 de setembre de 2006 preveu a l’article 4bis.1 la creació dins de la pròpia CEEAH del Comitè Ètic d’Experimentació Animal (CEEA).
 
Atès que el Reial decret 53/2013, d’1 de febrer, pel qual s’estableixen les normes bàsiques aplicables per a la protecció dels animals utilitzats en experimentació i altres fins científics, incloent-hi la docència regula en el seu article 33.1 l’existència d’uns òrgans de caràcter col·legiat denominats ‘Òrgan habilitat’ l’objecte dels quals sigui l’avaluació i l’avaluació retrospectiva dels projectes/procediments d’experimentació amb animals identificats a l’article 31 de l’esmentat cos normatiu.
 
Atès que l’article 38.2 del Reial decret 53/2013 permet que els Comitè d’Ètica en Experimentació Animal podran ser designats per l’òrgan competent de la Generalitat com a Òrgans habilitats sempre i quan compleixin es requisits establerts als articles 39 i 43 del propi Reglament.
 
Atès que el CEEA compleix els requisits establerts al Reial decret 53/2013 pel qual s’estableixen les normes bàsiques aplicables per a la protecció dels animals utilitzats en experimentació i altres fins científics, incloent-hi la docència. 
 
Atès que en data 2 d’agost de 2016 la UAB va sol·licitar el reconeixement del CEEA com a òrgan habilitat, havent estat concedit aquest reconeixement per resolució del director general de polítiques ambientals i Medi Natural de 21 de setembre de 2016.
 
Atès que l’activitat del CEEA com a Òrgan habilitat ha d’estar regulada per un reglament específic (document 3) de caràcter complementari a l’aprovat per òrgans de govern. 
 
Atès que l’aprovació del reglament del CEEA com a Òrgan habilitat requereix la modificació de l’article 4 bis, apartats 2 i 4, i l’article 10 del Reglament del CEEAH.
 
Atesa la proposta de preus del servei del CEEA com a Òrgan habilitat.
 
Vist l'article 16.4.c) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 14 de juliol de 2016, pel que fa a les competències de la Comissió d’Investigació, que estableix que li correspon informar de les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern pel que fa a disposicions normatives en matèria d’investigació.
 
Vist l’article 64.a) dels Estatuts és competència del Consell de Govern l’aprovació de reglaments d’òrgans o estructures universitàries.
Atès que la proposta d’aprovació del reglament CEEA com a Òrgan habilitat i la modificació del Reglament CEEAH va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Investigació en data 23 de febrer de 2017.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Recerca i de Transferència, s'eleva al Consell de Govern de la UAB, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.- Aprovar el Reglament del Comitè Ètic d’Experimentació Animal (CEEA) en qualitat d’Òrgan habilitat.(DOC)
 
SEGON.- Aprovar la modificació del Reglament de la Comissió d’Ètica en l’Experimentació Animal i Humana d’aprovat per Acord de la Junta de Govern de 25 de gener de 2001 i modificat per l'acord del Consell de Govern de 27 de setembre de 2006 en els següents termes:
 
1.- Modificació de l’article 4 bis 2 que passarà a tenir la següent redacció:
 
‘4bis2. El CEEA estarà integrat pels següents membres, designats/nomenats pel Consell de Govern de la UAB:
 
a)  Les persones acreditades pel Departament competent de la Generalitat de Catalunya com a assessores en benestar animal dels centres usuaris de l’UAB així com els que la UAB tingui adscrits, i d’aquells altres centres que es vulguin adherir.
b)  Una persona representant de la Unitat de Garantia de Qualitat de la UAB com a altre membre científic.
c)   Un investigador o altre membre científic que no estigui directament relacionat amb el procediment.
d)  Un membre amb coneixements en benestar animal que ha de desenvolupar recerca en ciències de la vida o de la salut, i que estarà acreditat per l’administració competent com a personal investigador’.
 
2.- Incorporació de l’article 4 bis 4 amb la següent redacció:
 
‘4bis4. Els membres del CEEA estaran sotmesos al règim d’abstenció i de recusació previstos a la legislació sobre règim jurídic dels òrgans col·legiats’.
 
3.- Modificació de l’article 10 que passarà a tenir la següent redacció:
 
‘Article 10.
 
1. De cada sessió que celebri la CEEAH o el CEEA de la UAB s’aixecarà acta pel secretari, on s’hi farà constar els assistents, l’ordre del dia de la reunió, les circumstàncies del dia, el lloc i les hores d’inici i finalització de la reunió, els punts principals de deliberació i els acords adoptats. La secretaria del CEEAH i la del CEEA portaran llibres d’actes diferenciats i la secretaria del CEEA haurà d’aixecar actes diferenciades quan aquest òrgan es reuneixi com a tal i quan ho faci com a Òrgan habilitat’.
 
TERCER.- Proposar al Consell Social l’aprovació de les tarifes del servei que presti el Comitè Ètic d’Experimentació Animal (CEEA) en qualitat d’Òrgan habilitat, d’acord amb els preus indicats.(DOC)
 
QUART.- Encarregar el vicerector de Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
CINQUÈ.- Comunicar els presents acords al vicegerent de recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 
 
Punt 6.1. Estructures bàsiques i serveis de la UAB:  Modificació del nom del Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva.
 
Acord 28/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
El Consell de Govern de la UAB va aprovar en data 27 de gener de 2005 el Reglament del Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva.
 
En data 25 d’octubre de 2016, el Consell de Departament ha aprovat la proposta de modificació del nom del  Departament en el sentit que passi a denominar-se  Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva i Salut Pública.
 
D'acord amb els articles 20 i 64 dels Estatuts de la UAB, correspon al Consell de Govern l'aprovació del canvi de nom d'un departament.
 
En data 25 de gener de 2017 el Consell de Govern, de conformitat amb l’article 20.5 dels Estatuts de la UAB, va acordar obrir un termini de 15 dies per tal que les facultats, escoles, departaments, instituts universitaris d'investigació i personal acadèmic afectat presentessin, si ho consideren convenient, al·legacions motivades sobre la proposta de canvi de nom del Departament  de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva i, eventualment, que les facin arribar a la Secretaria General.
 
Atès que no s’ha presentat davant al Secretaria General cap al·legació que impedeixi l’aprovació del  canvi de nom del Departament esmentat.
 
Vist l'article 3, lletra i) del Reglament del Consell de Govern en la redacció per Acord de  10 de desembre de 2013, pel que fa a les competències de l’esmentat òrgan relatives a l’aprovació de la creació, modificació o supressió de departaments i unitats o divisions departamentals.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de l’Equip de Govern, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORD
 
Primer.- Aprovar el canvi de nom del Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva en el sentit que passi a denominar-se  Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva i Salut Pública.
 
Segon.- Comunicar el present acord al Departament de  de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva i Salut Pública.
 
 
Punt 6.2. Estructures bàsiques i serveis de la UAB: Modificació del Reglament del Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva.
 
Acord 29/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
El Consell de Govern de la UAB va aprovar en data 27 de gener de 2005 el Reglament del Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva.
 
En data 25 d’octubre de 2016 el Consell de Departament ha aprovat la proposta de modificació de  l’esmentat Reglament. Els canvis principals afecten al sistema de funcionament dels seus  òrgans col·legiats i també  s’han incorporat competències assignades per d'altres normatives al Consell de Departament i al director o directora del departament.
 
El projecte de modificació del  Reglament que es presenta s'ajusta al Reglament marc de facultats i escoles, departaments i instituts universitaris d'investigació i centres de recerca propis  aprovat pel Consell de Govern de 29 de gener de 2004, modificat pels acords de 29 d'abril de 2004, 2 d'octubre de 2008, 25 d’abril de 2012 i 17 de juliol de 2013, als Estatuts de la UAB i a la resta de normativa vigent.
 
D’altra banda, el Consell de Departament ha aprovat la proposta de modificació del nom del Departament en el sentit que passi a denominar-se Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva i Salut Pública, que es presenta a l’aprovació del Consell de Govern en aquesta mateixa sessió.
 
D'acord amb l'article 64 dels Estatuts de la UAB correspon al Consell de Govern ratificar la modificació del Reglament del Departament  Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva aprovada  pel Consell de Departament.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del Consell de Departament de  Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
Primer.- Ratificar la modificació del Reglament del Departament Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva de la UAB. (DOC)
 
Les referències al nom del Departament s’entendran fetes al Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva i Salut Pública en cas d’aprovació del punt 6.1 d’aquesta sessió del Consell de Govern.
 
Segon.- Establir la seva entrada en vigor a partir del dia següent de la seva aprovació per part del Consell de Govern i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
 
Tercer.- Comunicar el present acord al Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva i Salut Pública.
 
 
Punt 6.3. Estructures bàsiques i serveis de la UAB:  Modificació del Reglament de l’Institut d’Estudis del Treball

Acord 30/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
El Consell de Govern de la UAB va aprovar en data 13 de maig de 2010 el Reglament de l’Institut d’Estudis del Treball.
 
En data 21 de novembre de 2016 el Consell de l’Institut d’Estudis del Treball ha aprovat la proposta de modificació de  l’esmentat Reglament. Els canvis principals afecten al sistema de funcionament dels seus  òrgans col·legiats, a la creació d’un Consell Assessor i la possibilitat que es puguin nomenar membres d’honor.
 
El projecte de modificació del  Reglament que es presenta s'ajusta al Reglament marc de facultats i escoles, departaments i instituts universitaris d'investigació i centres de recerca propis  aprovat pel Consell de Govern de 29 de gener de 2004, modificat pels acords de 29 d'abril de 2004, 2 d'octubre de 2008, 25 d’abril de 2012 i 17 de juliol de 2013, als Estatuts de la UAB i a la resta de normativa vigent.
 
Vist que en data 6 de març de 2017 la Comissió d’Investigació de la UAB va informar favorablement de la proposta de modificació del Reglament de l’esmentat institut de recerca.
 
D'acord amb l'article 64 dels Estatuts de la UAB correspon al Consell de Govern ratificar la modificació del Reglament de l’Institut d’Estudis del Treball aprovada  pel Consell de l’Institut.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del Consell de l’Institut d’Estudis del Treball, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
 
ACORDS
 
Primer.- Ratificar la modificació del Reglament de l’Institut d’Estudis del Treball  de la UAB . (DOC)
 
Segon.- Establir la seva entrada en vigor a partir del dia següent de la seva aprovació per part del Consell de Govern i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
 
Tercer.- Comunicar el present acord al l’Institut d’Estudis del Treball.
 
 
Punt 7.1. Cessions d’espais i altres béns de titularitat de la UAB:  Cessió d’espais de Torre Vila Puig

Acord 31/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Atès que per acords del Consell de Govern 5/2016, de 3 de febrer, i del Consell Social PLE 2/2016, de 22 de febrer, la Universitat Autònoma de Barcelona va acordar la creació d’una Fundació amb la denominació provisional ‘FUNDACIÓ ALMUNI I AMICS DE LA UAB’, Autoritzant la formalització d’un conveni de cessió d’ús gratuït d’espais amb la FUNDACIÓ ALUMNI I AMICS DE LA UAB un cop aquesta s’hagi constituït, en virtut del qual la Universitat Autònoma de Barcelona cedeixi l’ús gratuït a la fundació de nova creació de la Torre Vila-Puig, pel termini de cinc anys renovables expressament en terminis iguals i consecutius de cinc anys fins el màxim legalment permès. 
 
Atès que aquest equip de govern considera que aquesta fundació ha de centrar-se únicament en desenvolupar l’activitat alumni deixant l’activitat pròpia dels ‘Amics UAB’ a l’Associació d’Amics de la UAB existent, la qual cosa comportà: (i) Modificar els estatuts de l’esmentada Fundació que passà a denominar-se ‘FUNDACIÓ ALUMNI DE LA UAB’ en virtut d’acords del Consell de Govern 89/2016, 8 de novembre, i del Consell Social PLE 63/2016, de 15 de novembre; (ii) la formalització dels corresponents convenis-programa per donar suport a la consecució de les activitats fundacionals de la Fundació Alumni i a les activitats associatives de l’Associació d’Amics de la UAB; (iii) la redefinició d’espais de la Torre Vila-Puig en els següents termes: revocar l’acord d’òrgans de govern pel qual es cedia l’ús gratuït dels espais de la Torre Vila-Puig a la FUNDACIÓ ALUMNI i cedir a l’ASSOCIACIÓ D’AMICS DE LA UAB l’ús dels espais que s’indica a continuació: 
 
-           Objecte: Un espai situat a la primera planta de la Torre Vila Puig que s’adequarà a les necessites d’Amics de la UAB, com a espai de treball.
-           Cànon: La cessió d’ús d’espais no comporta el pagament de cap cànon.
-           Despeses de manteniment: Totes les despeses de funcionament seran assumides per la UAB, excepte pel que fa a la despesa derivada de la Línia telefonia que serà assumida per Amics de la UAB. 
-           Termini de duració: 5 anys, amb la possibilitat de prorrogar de forma expressa el conveni per successius períodes iguals i successius de 5 anys fins el límit legalment permès.
-           Destinació: Desenvolupament de les activitats pròpies de la seva finalitat associativa.
 
Amics de la UAB també gaudirà el dret, prèvia reserva, de disposar l’ús gratuït de les sales de reunions A i B per a les reunions de la seva Junta.
 
Vist allò que disposa l’article 92 la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les Administracions Públiques, l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya, l’article 70 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya i l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.
 
Vista la conformitat de la Gerència i del Gabinet Jurídic.  
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del  vicerector d’Economia i de Campus, s'eleva al Consell de Govern de la UAB, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
Primer.- Revocar l’apartat Quart de l’Acord del Consell de Govern 5/2016, de 3 de febrer pel qual es va ‘Autoritzar la formalització d’un conveni de cessió d’ús gratuït d’espais amb la FUNDACIÓ ALUMNI I AMICS DE LA UAB –actualment FUNDACIÓ ALUMNI DE LA UAB- un cop aquesta s’hagi constituït, en virtut del qual la Universitat Autònoma de Barcelona cedeixi l’ús gratuït a la fundació de nova creació de la Torre Vila-Puig, pel termini de cinc anys renovables expressament en terminis iguals i consecutius de cinc anys fins el màxim legalment permès’.
 
Segon.- Autoritzar la cessió a l’ASSOCIACIÓ D’AMICS DE LA UAB l’ús dels espais que es passen a identificar, en els següents termes: 
 
- Objecte: Un espai situat a la primera planta de la Torre Vila Puig que s’adequarà a les necessites d’Amics de la UAB, com a espai de treball.
- Cànon: La cessió d’ús d’espais no comporta el pagament de cap cànon.
- Despeses de manteniment: Totes les despeses de funcionament seran assumides per la UAB, excepte pel que fa a la despesa derivada de la Línia telefonia que serà assumida per Amics de la UAB. 
- Termini de duració: 5 anys, amb la possibilitat de prorrogar de forma expressa el conveni per successius períodes iguals i successius de 5 anys fins el límit legalment permès.
- Destinació: Desenvolupament de les activitats pròpies de la seva finalitat associativa.
Amics de la UAB també gaudirà el dret, prèvia reserva, de disposar l’ús gratuït de les sales de reunions A i B per a les reunions de la seva Junta.
 
Tercer.- Autoritzar la rectora, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.

Quart.- Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau.

Cinquè.- Encarregar el Vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment de l'acord primer.

Sisè.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
Setè.- Notificar els presents acords a la FUNDACIÓ ALUMNI DE LA UAB i a l’ASSOCIACIÓ D’AMICS DE LA UAB.
 
 
Punt 8.1. Nomenament de doctors Honoris Causa:  Facultat de Filosofia i Lletres
 
Acord 32/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Vist l'acord de la Junta Permanent de la Facultat de Filosofia i Lletres de data 2 de juny de 2016 pel qual se sol·licita al Consell de Govern el nomenament del senyor Josep Maria Flotats i Picas, com a doctor honoris causa de la UAB.
 
Atès que tant del currículum del candidat com de la memòria justificativa dels seus mèrits i de les circumstàncies que concorren, queda acreditat que la seva activitat en el camp de la cultura i pel seu servei a la societat el fan mereixedor d’obtenir la distinció de doctora honoris causa de la Universitat Autònoma de Barcelona.
 
Atès que la Normativa que regula el procediment per a l’atorgament del títol de doctor Honoris Causa aprovada pel Consell de Govern en data 26 de maig de 2004 en el seu article 5.2 estableix que el Consell de Govern podrà atorgar un nomenament cada dos anys a la Facultat de Ciències, la Facultat de Filosofia i Lletres i a la Facultat de Medicina, i un nomenament cada quatre anys a cadascun dels centres restants.
 
Atès que la proposta de la Facultat de Filosofia i Lletres compleix els requisits exigits a la normativa abans esmentada.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la Facultat de Filosofia i Lletres, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
Primer.- Nomenar el senyor Josep Maria Flotats i Picas, doctor honoris causa de la UAB.
 
Segon.- Encarregar a la secretària general i al vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura l'execució i el seguiment d'aquest acord.
 
Tercer.- Comunicar el present acord a la Facultat de Filosofia i Lletres.
 
 
Punt 8.2. Nomenament de doctors Honoris Causa: Facultat de Ciències

Acord 33/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Vist l'acord de la Junta Permanent de la Facultat de Ciències de data 21 de desembre de 2016 pel qual se sol·licita al Consell de Govern el nomenament de la doctora Margarita Salas Falgueras, com a doctora honoris causa de la UAB.
 
Vist l’acord de la Junta Permanent de la Facultat de Biociències de data 13 de febrer de 2017 pel qual aquesta Facultat s’adhereix a la proposta de nomenament de la doctora Margarita Salas Falgueras, com a doctora honoris causa de la UAB.
 
Atès que tant del currículum de la candidata com de la memòria justificativa dels seus mèrits i de les circumstàncies que concorren, queda acreditat que la seva activitat en el camp de la docència i de la recerca la fan mereixedora d’obtenir la distinció de doctora honoris causa de la Universitat Autònoma de Barcelona.
 
Atès que la Normativa que regula el procediment per a l’atorgament del títol de doctor Honoris Causa aprovada pel Consell de Govern en data 26 de maig de 2004 en el seu article 5.2 estableix que el Consell de Govern podrà atorgar un nomenament cada dos anys a la Facultat de Ciències, la Facultat de Filosofia i Lletres i a la Facultat de Medicina, i un nomenament cada quatre anys a cadascun dels centres restants.
 
Atès que la proposta de la Facultat de Ciències compleix els requisits exigits a la normativa abans esmentada.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la Facultat de Ciències i l’adhesió de la Facultat de Biociències, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
Primer.- Nomenar la doctora Margarita Salas Falgueras, doctora honoris causa de la UAB.
 
Segon.- Encarregar a la secretària general i al vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura l'execució i el seguiment d'aquest acord.
 
Tercer.- Comunicar el present acord a la Facultat de Ciències i a la Facultat de Biociències.
 
 
Punt 9.1. Afers de tràmit:  Modificació dels estatuts del Consorci Institut d’Infància i Món Urbà
 
Acord 34/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Atès que la Universitat Autònoma de Barcelona participa en el Consorci Institut d'Infància i Món Urbà (Consorci) en virtut d'acord de la Junta de Govern de 5 de novembre de 1998 integrat per l’Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona, la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat Oberta de Catalunya i que té per objectiu contribuir a millorar polítiques locals que afavoreixin els drets d’infants i adolescents generant i compartint coneixement sobre aquesta etapa vital per al conjunt de la societat, amb especial referència a Barcelona ciutat, àrea metropolitana i província.
 
Atès que per acord del Consell de Govern núm. 36/2015, de 19 de març, la Universitat Autònoma de Barcelona va aprovar la modificació dels estatuts que es va portar a terme per adaptar-los a la Disposició final segona de la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració local i els articles 12 a 15 de la Llei 15/2014, de 16 de setembre, de racionalització del sector públic i altres mesures de reforma administrativa que estableix el règim jurídic aplicable als consorcis en matèria d'efectes i procediment de separació dels membres de consorcis i liquidació dels consorcis, en els termes del document 1.
 
Atès que la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) va manifestar la seva voluntat de separar-se del Consorci.
 
Atès que en sessió de data 26 d’octubre de 2016 el Consell de Govern del Consorci va acordar: (i) manifestar la voluntat de continuar amb el consorci, un cop haver manifestat la separació per part de la Universitat Oberta de Catalunya; (ii) aprovar inicialment la modificació dels estatuts en els termes del document 2, així como la seva nova denominació de ‘Institut Infància i Adolescència de Barcelona, C’ (IAAB); i (iii) sotmetre’l a informació pública i notificar-lo als membres associats perquè presentin les esmenes que considerin adients.
 
Vist l’article 64.t) dels Estatuts que estableix com a competència del Consell de Govern proposar al Consell Social la modificació d’entitats jurídiques per a la promoció i desenvolupament dels fins de la Universitat i l’article 88.e) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya que estableix que és competència del Consell Social aprovar la modificació d’entitats jurídiques per a la promoció i el desenvolupament de les finalitats de la universitat. 
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la secretària general, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.- Manifestar la voluntat de la Universitat Autònoma de Barcelona de seguir pertanyent al Consorci Institut Infància i Adolescència de Barcelona, C.
 
SEGON.- Ratificar l’acord del Consell de Govern del Consorci Institut Infància i Adolescència de Barcelona, C en sessió de data 26 d’octubre de 2016 pel qual es va aprovar la modificació dels estatuts de l’esmentat consorci.
 
TERCER.- Elevar els presents acords al Consell Social perquè exerceixi les seves funcions.
 
QUART.- Encarregar al vicerector de Projectes Estratègics i Planificació l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
CINQUÈ.- Comunicar els presents acords al vicegerent de recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 
Punt 9.2. Afers de tràmit:  Nomenament d'un membre del Comitè d'Ètica en Experimentació Animal
 
Acord 35/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Atès que la Junta de Govern, en la seva sessió celebrada el 20 d’octubre de 1994, avançant-se als requeriments legals que li eren en aquell moment d’aplicació, va aprovar la creació, la composició i el funcionament de la Comissió d’Ètica en l’Experimentació Animal i Humana (CEEAH).
 
Atès que l’article 4 del Reglament de la CEEAH de la UAB aprovat per Acord de la Junta de Govern de 25 de gener de 2001 i modificat per l'acord del Consell de Govern de 27 de setembre de 2006 estableix que seran membres d’aquest comitè, entre d’altres, ‘Les persones acreditades pel Departament competent de la Generalitat de Catalunya com a assessores en benestar animal dels centres usuaris de l’UAB així com els que la UAB tingui adscrits’.
 
Atès que d’acord amb l’anterior article 4 del Reglament de la CEEAH la competència per nomenar els membres d’aquest òrgan correspon al Consell de Govern.
 
Atès que el president de la CEEAH ha sol·licitat nomenar al senyor Ignacio Eduardo Segovia Hijarrubia, Assessor en Benestar Animal del Servei d'Estabulari, com a membre de la CEEAH a la propera Comissió d’Investigació.
 
Vist l'article 16.4.d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 26 de gener de 2017, pel que fa a les competències de la Comissió d’Investigació, que estableix que li correspon informar de les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern pel que fa a matèries que requereixen informe previ de la comissió.
Atès que la proposta de nomenament de membre del CEEAH, va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Investigacó en data 23 de febrer de 2017.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Recerca i de Transferència, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.- Aprovar el nomenament senyor Ignacio Eduardo Segovia Hijarrubia, Assessor en Benestar Animal del Servei d'Estabulari com a membre de la CEEAH.
 
SEGON.- Encarregar el vicerector de Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
TERCER.- Comunicar els presents acords al vicegerent de recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 
Punt 9.3. Afers de tràmit:  Modificació de la participació de la UAB en la Fundació Institut Interuniversitari InterAc Salut
 
Acord 36/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Vist l’acord que en data 3 de desembre de 2015 va prendre el Patronat de la Fundació Institut Interuniversitari InterAc Salut de designar patró honorífic a la UAB.
Vistos els Estatuts de la Fundació.
 
Vistos els acords del Consell de Govern 7/2016, de 3 de febrer, i del Consell Social CE16/2016, d’11 de febrer, pels quals es va aprovar la participació de la UAB com a patró honorífic de la Fundació Institut Interuniversitari InterAc Salut.
 
Atès que l’Equip de Govern ha considerat adient formar part del Patronat amb plenitud de drets i obligacions.
 
Vist l'article 64.t) dels Estatuts de la UAB pel qual el Consell de Govern ha de proposar al Consell Social la participació de la Universitat en altres entitats.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Recerca i de Transferència, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.- Aprovar la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona com a patró amb ple dret de la Fundació Institut Interuniversitari InterAc Salut.
 
SEGON.- Facultar a la rectora perquè ella o persona que designi, signi els documents necessaris per formalitzar la incorporació de la Universitat Autònoma de Barcelona com a patró amb plenitud de drets i obligacions.
 
TERCER.-  Elevar aquesta al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
 
QUART.- Encarregar el vicerector de Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
CINQUÈ.- Comunicar els presents acords al vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
SISÈ.- Notificar els presents acords a la Fundació Institut Interuniversitari InterAc Salut.
 
 
Punt 9.4. Afers de tràmit: Liquidació de SERVEIS DE TURISME I D’HOSTELERIA CAMPUS, S.A. UNIPERSONAL, mitjançant la cessió global de l’actiu i passiu a favor de la FUNDACIÓ UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
 
Acord 37/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Atès que en data 29 de febrer de 2016, la Fundació UAB, accionista únic de Serveis de Turisme i Hosteleria  Campus SA, va acordar la dissolució de la companyia Serveis de Turisme i Hosteleria  Campus SA facultant al liquidador, a l’efecte designat, a formalitzar la cessió global d’actius i passius a la Fundació UAB dins el termini de 8 mesos. 
 
Atès que en data 29 de febrer de 2016 la Junta General de Serveis de Turisme i Hosteleria  Campus SA va acordar la seva dissolució facultant al liquidador, a l’efecte designat, a formalitzar la cessió global d’actius i passius a la Fundació UAB dins el termini de 8 mesos. 
Atès que en virtut dels acords núm. 58/2016, de 14 de juliol, del Consell de Govern i  PLE 46/2016, de 20 de juliol, del Consell Social, es va ‘Aprovar la dissolució de la societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA, ratificant els acords del patronat de la Fundació Autònoma de Barcelona de 29 de febrer de 2016, i de la Junta General de Serveis de Turisme i Hosteleria Campus SA de 29 de febrer de 2016’.
Atès que el Patronat de la Fundació UAB de 22 de desembre de 2016, en execució dels anteriors acords, va acordar (i) l’aprovació del balanç de cessió global de l’actiu i passiu, tancat a 31 d’agost de 2.016 ; (ii) l’aprovació del projecte de cessió global de l’actiu i passiu, presentat per la liquidadora única a favor de la FUNDACIÓ UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA; (iii) l’aprovació de l’informe de la liquidadora única de cessió global de l’actiu i passiu a favor de la FUNDACIÓ UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA; (iv) l’aprovació de la cessió global de l’actiu i passiu.
Vist l'article 88.e) de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya en relació amb l’article 64.t) dels Estatuts de la UAB, és competència del Consell de Govern proposar al Consell Social, per la seva aprovació, l’extinció d’entitats jurídiques per la promoció i desenvolupament dels fins de la Universitat.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i de Campus, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.- Aprovar la liquidació i conseqüentment l’extinció de SERVEIS DE TURISME I D’HOSTELERIA CAMPUS, S.A UNIPERSONAL, mitjançant l’aprovació incondicional de la cessió global de l’actiu i passiu a favor de la FUNDACIÓ UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA en el marc de la Ley 3/2009 de 3 de abril, de modificaciones estructurales de las Sociedades de Capital, amb subrogació en tots els drets i obligacions de l’entitat extingida, amb efectes a partir del dia 1 de setembre de 2.016 i, d’acord amb el Projecte de cessió global d’actiu i passiu  i segons l’Informe de la liquidadora única, ratificant l’acord del patronat de la Fundació de 22 de desembre de 2016.
 
SEGON.- Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau.
 
TERCER.- Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment de l'acord primer.
 
QUART.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius i a la Societat Serveis de Turisme i d’Hosteleria Campus SA.
 
 
Punt 9.5. Afers de tràmit: Participació de la Universitat Autònoma de Barcelona en l’Associació  CONFERENCIA DE DECANOS DE LOGOPEDIA DE LAS UNIVERSIDADES ESPAÑOLAS (CDLUE)

Acord 38/2017, de 23 de març, del Consell de Govern
 
Vista la sol·licitud presentada per la Degana de la Facultat de Psicologia perquè la Universitat Autònoma de Barcelona participi en l’Associació denominada  CONFERENCIA DE DECANOS DE LOGOPEDIA DE LAS UNIVERSIDADES ESPAÑOLAS (CDLUE).
 
Vistos els estatuts de l’Associació.
 
Atès que la tarifa ordinària anual dels membres de l’associació és de 200 euros.
 
Vist l'article 64.t) dels Estatuts de la UAB pel qual el Consell de Govern ha de proposar al Consell Social la participació de la Universitat en altres entitats.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la Secretària General, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.- Aprovar la proposta de creació de l’Associació denominada CONFERENCIA DE DECANOS DE LOGOPEDIA DE LAS UNIVERSIDADES ESPAÑOLAS (CDLUE) i de la participació de la UAB en la mateixa en qualitat de sòcia.
 
SEGON.- Designant a la degana de la Facultat de Psicologia a representar a la UAB en el si dels òrgans corresponents de la CONFERENCIA DE DECANOS DE LOGOPEDIA DE LAS UNIVERSIDADES ESPAÑOLAS (CDLUE), facultant-la perquè signi els documents necessaris per formalitzar aquesta incorporació, l’aprovació dels seus estatuts i la acceptació dels càrrecs estatutaris  pels que sigui designada la seva representada.
 
TERCER.- Imputar a la Facultat de Psicologia la despesa que es generi com a conseqüència de la participació de la Universitat Autònoma de Barcelona a aquesta Associació, supeditant els acords que impliquin aportacions econòmiques superiors per part de la Universitat Autònoma de Barcelona a l’Associació, a la prèvia aprovació dels òrgans competents de la universitat.
 
QUART.-  Elevar aquesta al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
 
CINQUÈ.- Encarregar la Secretària General l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
SISÈ.- Comunicar els presents acords al vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Documents relacionats