Suport Logístic i Punt d'Informació

SLIPI

slipi

 

Adreceu-vos al Servei Logístic i Punt d'Informació  per a qualsevol de les qüestions següents:

En cas d'emergència.
Informació sobre aules i altres dependències de la Facultat.
Informació sobre horaris d'activitats i d'altres esdeveniments que es realitzin a l'edifici.
Servei de lloguer de taquilles.
Objectes perduts.
Lliurament de material informatiu per la matrícula i del carnet d'estudiant.
Bústia per al Consell d'Estudiants i per als representants de l'alumnat a la Facultat.
Control d'accés a la Facultat.
Per a qualsevol dubte o aclariment sobre temes generals relacionats amb la Facultat.

El nostre horari d'atenció és de 8 a 21 hores, excepte el mesos de juliol que és de 8 a 20 hores i a l'agost de 8 a 14 hores (la 1a i darrera setmana), resta del mes d'agost tancat.

Si necessiteu posar-vos en contacte amb nosaltres, les nostres dades són:

Responsable: Simón Navarro Valverde
Telèfon: 618 054 578 (ext. 6626)
Adreça electrònica: simon.navarro@uab.cat

 

Autoritzacions accés edifici
Per poder accedir fora de l'horari d'obertura de l'edifici, haureu d'estar donats d'alta al directori de personal de la UAB, en aquest cas podreu accedir als espais on tingueu clau. Si heu d'accedir a altres espais, la persona responsable d'aquests haurà d'omplir l'autorització d'accés.

Autorització accés edifici
Diagrama
Nota: Des del 3 de febrer del 2022 no es podran fer autoritzacions indefinides, la durada màxima podrà ser de 2 anys des de la data de sol·licitud.

Aules, seminaris o sales. Incidències i funcionament equipament
Cas que hagueu de fer servir una espai docent de la facultat, i detecteu algun desperfecte, mal funcionament de l'equipament o mobiliari, aíxi com si voleu consultar el funcionament dels equips, podeu llegir els QR indicats a "problemes...? tens mòbil...?

Problemes...? tens mòbil...?
(Aquesta imatge la trobareu impresa a les aules i seminaris)

Deixalleria
Si voleu fer una sol·licitud de recollida de material per endur a la deixalleria, haureu d'omplir el formulari adjunt.

Sol·licitud recollida deixalleria

Espais Facultat
Si voleu fer una reserva d'un espai o informació al respecte de les característiques o tarifes.

Informació espais Facultat
Formulari de reserves d'espais

Còpies de claus
Caldrà fer una sol·licitud de manteniment indicant el número de porta, número de còpies i persona sol·licitant.

Roba de treball
Per demanar roba de treball i reclamar qualsevol incidència haureu d'entrar a la pàgina de Serveis a la Comunitat, a l'apartat de "vestuari". Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar a l'extensió 2530.
Recordeu que el servei de bugaderia fa la recollida els divendres a la tarda i que en cap cas heu de treure la vostra etiqueta identificativa.

Serveis a la comunitat

Transport d'ordinadors de sobretaula d'ús personal (entre edificis)
En cas de trasllat de personal i s'hagi d'endur el seu pc de sobretaula assignat a un altre edifici, caldrà fer una sol·licitud de transport  (aquest servei es gratuït i no generarà cap cost ni per l’emissor ni pel receptor).
Per accedir a la sol·licitud caldrà indicar un centre de cost o projecte, una vegada dins s’haurà de seguir els següents passos:
Transport/Paquets/Altres Serveis/Furgonetes/Correu Intern Campus. 
Indicar les dades demanades i especificar a observacions “ordinador sobretaula d’ús personal per feina” i "important recollir i lliurar el mateix dia de la recollida"
Una vegada finalitzada, baixar el PC al SLIPI amb una còpia de la sol·licitud de transport generada. Recordeu etiquetar l’ordinador amb les dades del remitent i destinatari. La recollida es realitzarà al dia següent de la sol·licitud de transport.

Serveis comuns de la facultat
Podeu trobar informació referent als serveis comuns de la facultat: Búnquer, aigua destil·lada, caseta de gasos, nitrogen líquid, laboratoris docents, lupes i microscopis, furgoneta, màquina de gel, servei de bugaderia, pantalles informàtives de la facultat.

Serveis suport facultat

Prevenció de riscos
Si has detectat un risc en el teu lloc de treball pots comunicar-lo a l'Àrea de Prevenció mitjançant el següent formulari.

Comunicació de risc

Missatgeria personal
No oferim aquest tipus de servei, us recomanem fer els enviaments al vostre domicili, o bé, fer servir alternatives com Citipaq o Amazon Locker.

Manteniment
Per tal de demanar un treball de manteniment o millora haureu d'omplir una sol·licitud de manteniment. En aquest cas haureu d'estar previàment donats d'alta, sinó esteu registrats, podeu enviar un mail amb el responsable i el centre de cost a: simon.navarro@uab.cat.

Sol·licitud de manteniment

Si voleu donar-vos d'alta a aplicatiu de manteniment, ompliu aquest formulari:

Alta aplicatiu manteniment
Us recomanem utilizeu dades del departament/unitat/servei i no dades personals, a fi que no afecti en cas de canvi del personal.

 

Pintura

La UAB dota d’un servei de pintura de forma anual a la Facultats del Campus.

La duració d’aquest servei va en funció del m2 dels edificis i els sol·licitants només hauran de fer-se càrrec del material utilitzat.

El període assignat canvia cada any. Unes setmanes abans de començar, des de l’Administració s’enviarà un mail per obrir el període de sol·licituds. Aquestes s’hauran de realitzar mitjançant el formulari habilitat en aquest mateix apartat, al mateix formulari indicarà el preu de treball a realitzar. Cas que no sapigueu els m2 podeu consultar-lo al Suport Logístic i Punt d’Informació.

Període 2024. Del 17/11/2024 al 9/12/2024

Sol·licitud de pintura 

 

Aire condicionat 
Si voleu demanar una nova instal·lació d'un aparell d'aire condicionat a un dels vostres espais, envieu una mail indicant nom del responsable i espai a refrigerar a: ad.veterinaria@uab.cat.

Si voleu que un dels vostres laboratoris estigui refrigerat 24 hores/365 dies, haureu de fer arribar la sol·licitud de refrigeració 24 hores a: simon.navarro@uab.cat, l'Àrea d'Arquitectura visitarà l'espai per donar el vist-i-plau.

Sol·licitud d'aire 24 hores


Nous equipaments
Cas d'instal·lar un nou equipament s'haurà d'omplir el formulari de nous equipaments.  
L'Àrea de Prevenció i de Manteniment faran la seva valoració de la instal·lació i informaran de la normativa i necessitats tècniques a tenir en compte.

Formulari nous equipaments


Obres i modificacions d'espais
En cas de voler fer una obra o modificació d'un espai del vostre departament, haureu d'enviar un mail a l'Administració de Centre (ad.veterinaria@uab.cat), informant dels canvis o millores que voleu realitzar. L'Administració de Centre demanarà a l'Àrea d'Arquitectura un projecte i posterior pressupost.


 

 
Suport Logístic i Punt d'Informació

Facultat de Veterinària

Universitat Autònoma de Barcelona
Campus UAB
C/ Travessera dels Turons s/n. 08193 Bellaterra

7447 (618054578)
slipi.veterinaria@uab.cat